Reagujte bez životopisu

Obchodný Riaditeľ pre Slovensko a Maďarsko

Grant Thornton Advisory s.r.o.

Miesto práce
Slovensko, Maďarsko (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
podľa dohody
Mzdové podmienky (brutto)
Od 3 400 EUR/mesiacVýkonnostné prémie ako bonus ku základnej hrubej mzde.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Obsadzujeme pracovnú pozíciu Obchodného riaditeľa so znalosťou slovenského a maďarského jazyka pre nášho klienta, ktorý sa špecializuje na výrobu a predaj ihrísk na mieru. Hľadáme kandidáta s odbornosťou v oblasti obchodu a schopnosťou zabezpečiť jeho riadenie na Slovensku a v Maďarsku.

Náš klient sa špecializuje na výrobu a predaj detských ihrísk a street workout športovísk na mieru a posilňujú svoje aktivity na slovenskom a maďarskom trhu. Svoje produkty umiestnili do viac ako 1000 lokalít vo 16 krajinách sveta. Sú jedným z vedúcich hráčov na stredoeurópskom trhu a na európskej úrovni dokážu súperiť s medzinárodnými konkurentmi. Spoločnosť kladie dôraz na kvalitu, bezpečnosť a praktickosť svojich výrobkov. Ich prvky sú navrhnuté tak, aby plne rozvíjali pohybové schopnosti detí, mladých ľudí aj dospelých v oblasti športu. Vlastná moderná výrobná linka a neustále investície do technológií im umožňujú zabezpečiť celý proces od návrhu a vývoja až po testovanie a výrobu jednotlivých prvkov.

Medzi kľúčové povinnosti obchodného riaditeľa budú patriť:
•Vypracovanie a realizácia stratégie predaja
•Riadenie a koučovanie predajného tímu (obchodných zástupcov umiestnenýn na Slovensku a Maďarsku)
•Pripravovanie ponúk a monitorovanie realizácie projektov v tesnej koordinácii s príslušnými manažérmi a oddeleniami vedenia firmy
•Pripravovanie a vykonávanie objednávkových a cenových rokovaní
•Monitorovanie výkonnosti predaja
•Rozvíjanie vzťahov s kľúčovými zákazníkmi
•Vytváranie správ o predaji a prognóz
•Spolupráca s ostatnými oddeleniami
•Sledovanie aktuálnych trendov v odvetví
•Oboznamovanie sa s právnymi predpismi a vyhláškami súvisiacimi s mestským/obecným rozvojom a možnosťami financovania z grantov
•Podpora šírenia sortimentu spoločnosti v pridelenom regióne, so špeciálnym zameraním na Slovensko a Maďarsko

Zamestnanecké výhody, benefity

•Otvorená a progresívna podniková kultúra s rodinnou atmosférou
•Vysoký stupeň osobnej zodpovednosti a krátke procesy rozhodovania
•Školenia a ďalšie vzdelávanie
•Služobný automobil
•Atraktívny motivačný systém

Informácie o výberovom konaní

Kontaktovaní budú len vybraní uchádzači.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Maďarský jazyk - Pokročilý (C1) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

•Profesionál so skúsenosťami v predaji, ideálne v B2B a/alebo v predaji riešení a projektov, napríklad v stavebnom priemysle alebo verejnej správe
•Ideálne predchádzajúce skúsenosti s vedením obchodného tímu
•Niekoľkoročné skúsenosti na porovnateľnej pozícii
•Plynulá znalosť maďarčiny a slovenčiny
•Vysoká úroveň služieb a zameranie na zákazníka spojené s štruktúrovaným a nezávislým spôsobom práce
•Silný networker
•Silné zručnosti tímového a komunikačného práce

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť Grant Thornton pôsobí na Slovensku od roku 1991 a je súčasťou globálnej siete spoločností Grant Thornton prítomnej vo viac ako 140 krajinách sveta. V súčasnosti na Slovensku zamestnávame cez 70 zamestnancov.

Vybudovali sme si silnú pozíciu na slovenskom trhu v oblasti auditu, daní, poradenstva, účtovných a outsourcingových služieb pre rôznych klientov z verejného aj súkromného sektora. Našimi zákazníkmi sú stredné a veľké medzinárodné spoločnosti, pričom mnohé majú rakúske alebo nemecké korene.

Naša poradenská spoločnosť Grant Thornton Advisory s.r.o. bola založená samostatne v roku 2002 a do organizácie vstúpila v roku 2011.

Grant Thornton Advisory poskytuje služby v oblasti manažérskeho a transakčného poradenstva, oceňovania a služby human capital services kde pre klientov poskytujeme poradenstvo v oblasti ľudských zdrojov.

Naše služby sa vyznačujú predovšetkým kvalitou poradenstva v neštandardných a komplikovaných otázkach. Táto kvalita je zaisťovaná vysokou mierou špecializácie a odbornou kvalifikáciou našich zamestnancov a neustálym prehlbovaním a rozširovaním vzdelávania.
ID: 4579838  Dátum zverejnenia: 17.5.2023  Základná zložka mzdy (brutto): 3 400 EUR/mesiac