Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Brigádnička/Brigádnik - asistent/ka -office manager
GRANDEN s.r.o.
Miesto práce
Kalinčiakova, Nové Mesto
Kalinčiakova, Nové Mesto
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), internship, stáž
na dohodu (brigády), internship, stáž
Termín nástupu
ihneď
ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
4 - 6 EUR/hod.fixný plat, hodinový plat
4 - 6 EUR/hod.fixný plat, hodinový plat
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- spracovávanie nákupných príkazov a objednávok, vedenie evidencie a záznamov o materiáloch, cenách, zásobách a dodávkach, likvidácia a kontrola účtovných dokladov pri zúčtovávaní drobných nákupov, pohonných hmôt, poštovného atď,
- vedenie sekretariátu spoločnosti a plní povinnosti týkajúce sa je prevádzky
- Archivácia, správa šanónov
- organizovanie aktivít zamestnancov. Asistencia pri organizovaní a zabezpečovaní skupinových akcií a zasadaní, napr. regionálnych školení a iné.
- vedenie sekretariátu spoločnosti a plní povinnosti týkajúce sa je prevádzky
- Archivácia, správa šanónov
- organizovanie aktivít zamestnancov. Asistencia pri organizovaní a zabezpečovaní skupinových akcií a zasadaní, napr. regionálnych školení a iné.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Hľadáme nového kolegu, kolegyňu do dynamického kolektívu, s chuťou pracovať.
- Možnosť ďalšieho profesionálneho rastu a vzdelávania sa
- Interný školiaci proces, možnosť vzdelávania sa
- Zaujímavé mzdové ohodnotenie
- Balík sociálnych a kultúrnych aktivít
- Možnosť ďalšieho profesionálneho rastu a vzdelávania sa
- Interný školiaci proces, možnosť vzdelávania sa
- Zaujímavé mzdové ohodnotenie
- Balík sociálnych a kultúrnych aktivít
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Prirodzený zmysel pre systematickosť a poriadok
- Zodpovednosť, disciplinovanosť, logické myslenie
- Komunikatívnosť, chuť sa vzdelávať
- Pozitívne myslenie – optimizmus
- Zodpovednosť, disciplinovanosť, logické myslenie
- Komunikatívnosť, chuť sa vzdelávať
- Pozitívne myslenie – optimizmus
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Už 20 rokov stojíme na strane firiem, podnikateľov a fyzických osôb a na poistnom trhu hľadáme pre nich tie najlepšie poistné produkty a riešenia. Poslaním GRANDEN je poznať všetky špecifické riziká klientov a dokázať ich poistiť. Spolupracujeme so všetkými slovenskými poisťovňami a klientom poskytujeme nadštandardnú starostlivosť. Klientom zabezpečujeme analýzu poistných rizík, poradenstvo, správu a prehodnocovanie poistných zmlúv, no predovšetkým stojíme na ich strane pri vzniku poistnej udalosti a jej následnej likvidácii.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3354393
Dátum zverejnenia: 28.8.2019
2019-08-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Back office špecialista, Referent správy zmlúv Spoločnosť: GRANDEN s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 4 - 6 EUR/hod.fixný plat, hodinový plat