Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná na skrátený úväzok- poobedná zmena
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
4,8 - 5 EUR/hod.4.8 - 5 €/h (+ prípadné ďalšie odmeny)
4,8 - 5 EUR/hod.4.8 - 5 €/h (+ prípadné ďalšie odmeny)
Baví ťa kontakt s ľuďmi, nevadí ti administratíva a ak ti nevadí pracovať od 14 00-19 00 hod. tak hľadáme práve TEBA.
Tvojou náplňou práce bude:
- Zabezpečenie plynulého chodu recepcie
- Starostlivosť o recepciu, kuchynky a konferenčné miestnosti
- Prepájanie hovorov, uvítanie hostí
- Vybavovanie pošty (prijatá / odoslaná, interná / externá), mailov
- Interná komunikácia
- Uzatváranie kancelárie (vypnutie svetiel, klímy, uzamknutie príslušných vchodov)
- Obsluha alarmu
- Administratívna činnosť
- Objednávky kuriérov a kancelárskych potrieb
Nástup: November 2020
Tvojou náplňou práce bude:
- Zabezpečenie plynulého chodu recepcie
- Starostlivosť o recepciu, kuchynky a konferenčné miestnosti
- Prepájanie hovorov, uvítanie hostí
- Vybavovanie pošty (prijatá / odoslaná, interná / externá), mailov
- Interná komunikácia
- Uzatváranie kancelárie (vypnutie svetiel, klímy, uzamknutie príslušných vchodov)
- Obsluha alarmu
- Administratívna činnosť
- Objednávky kuriérov a kancelárskych potrieb
Nástup: November 2020
Požadujeme
Vhodný kandidát by mal mať:
- SŠ alebo VŠ vzdelanie
- Predchádzajúca pracovná skúsenosť na podobnej pozícii VÝHODOU
- Ochota pracovať v poobedných hodinách - 14:00 - 19:00 (vo veľmi urgentných prípadoch záskok za hlavnú recepčnú)
- Aktívna znalosť anglického jazyka na úrovni B2
- Všeobecné počítačové znalosti (bežný užívateľ MS Office)
- Dobré komunikačné schopnosti
- Príjemné, reprezentatívne vystupovanie
- Dobré organizačné zručnosti
- Proaktívny a zodpovedný prístup, drive
- Ochota pomôcť
- SŠ alebo VŠ vzdelanie
- Predchádzajúca pracovná skúsenosť na podobnej pozícii VÝHODOU
- Ochota pracovať v poobedných hodinách - 14:00 - 19:00 (vo veľmi urgentných prípadoch záskok za hlavnú recepčnú)
- Aktívna znalosť anglického jazyka na úrovni B2
- Všeobecné počítačové znalosti (bežný užívateľ MS Office)
- Dobré komunikačné schopnosti
- Príjemné, reprezentatívne vystupovanie
- Dobré organizačné zručnosti
- Proaktívny a zodpovedný prístup, drive
- Ochota pomôcť
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavé finančné a nefinančné benefity.
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3968833
Dátum zverejnenia: 16.9.2020
2020-09-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 4,8 EUR/hod.