Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentská pozícia na finančnom oddelení
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 200 EUR/mesiac1000 - 1200 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1 000 - 1 200 EUR/mesiac1000 - 1200 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Hľadáme šikovného/ú asistenta/ku s pokročilou znalosťou nemeckého jazyka, ktorý/á bude pravou rukou pre celé finančné a účtovné oddelenie. Medzi tvoje povinnosti bude patriť:
- práca s faktúrami, ktoré budeš kontrolovať, predpripravovať na zaúčtovanie a zasielať na náležité oddelenie,
- spracovanie korešpondencie: archivácia, evidencia, odosielanie,
- spravovanie e-mailovej adresy spoločnosti,
- tým, že má spoločnosť jedno centrálne číslo, budeš prepájať prichádzajúce telefonáty na iné oddelenia,
- vybavovanie objednávok, napríklad vizitky, kancelárske potreby,
- organizácia stretnutí a zasadacích priestorov,
- kontakt s úradmi, kvôli ktorému ti bude vodičský preukaz skupiny B výhodou,
- preklady menších textov z/do nemeckého jazyka,
- spolupráca s ostatnými divíziami a oddeleniami,
- podieľanie sa na organizácii firemných podujatí.
- práca s faktúrami, ktoré budeš kontrolovať, predpripravovať na zaúčtovanie a zasielať na náležité oddelenie,
- spracovanie korešpondencie: archivácia, evidencia, odosielanie,
- spravovanie e-mailovej adresy spoločnosti,
- tým, že má spoločnosť jedno centrálne číslo, budeš prepájať prichádzajúce telefonáty na iné oddelenia,
- vybavovanie objednávok, napríklad vizitky, kancelárske potreby,
- organizácia stretnutí a zasadacích priestorov,
- kontakt s úradmi, kvôli ktorému ti bude vodičský preukaz skupiny B výhodou,
- preklady menších textov z/do nemeckého jazyka,
- spolupráca s ostatnými divíziami a oddeleniami,
- podieľanie sa na organizácii firemných podujatí.
Požadujeme
Pokiaľ spĺňaš nasledujúce podmienky, tak nám určite neváhaj zaslať svoj životopis!
- znalosť nemeckého jazyka na úrovni B2, keďže budeš komunikovať s nadriadenými v Rakúsku a príležitostne prekladať krátke texty,
- si bežný užívateľ/ka balíku MS Office a vyznáš sa v programoch Excel, Word, Outlook a PowerPoint,
- ovládaš základy obchodnej korešpondencie, čiže vieš čítať faktúru, prípadne urobiť jednoduchú objednávku,
- máš predošlú skúsenosť v oblasti administratívy alebo klientskej podpory,
- vodičský preukaz skupiny B je výhodou
- požadovaný nástup do zamestnania - august/september.
Pozícia je vhodná pre absolventov
- znalosť nemeckého jazyka na úrovni B2, keďže budeš komunikovať s nadriadenými v Rakúsku a príležitostne prekladať krátke texty,
- si bežný užívateľ/ka balíku MS Office a vyznáš sa v programoch Excel, Word, Outlook a PowerPoint,
- ovládaš základy obchodnej korešpondencie, čiže vieš čítať faktúru, prípadne urobiť jednoduchú objednávku,
- máš predošlú skúsenosť v oblasti administratívy alebo klientskej podpory,
- vodičský preukaz skupiny B je výhodou
- požadovaný nástup do zamestnania - august/september.
Pozícia je vhodná pre absolventov
Benefity
Štedrý balík benefitov ti s radosťou predstavíme počas pohovoru.
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3917730
Dátum zverejnenia: 29.5.2020
2020-05-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac