Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Purchase order analyst
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 1 600 EUR/mesiac1500 - 1600 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1 500 - 1 600 EUR/mesiac1500 - 1600 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Pracovali ste už v korporátnom svete ? Sú Vám blízke čísla, analýzy, reporting a Excel ? Ale chceli by ste viac komunikovať s kolegami a manažérmi v EMEA regióne ? Ak áno, pozícia PURCHASE ORDER ANALYST na oddelní marketingu bude pre Vás tou správnou.
Náplň práce:
- Vytváraie požiadaviek na PO (purchase order) čísla v internom systéme
- PO management pre EMEA región
- Koordinácia s interným marketingovým oddelením a externými partnermi
- Zabezpečenie platobného procesu
- Vkladanie cenových ponúk do systému a následné správa potvrdení
- Riešenie nezrovnalostí
- Komunikácia v anglickom jazyku na dennej báze s medzinárodným tímom
- Reporting
Náplň práce:
- Vytváraie požiadaviek na PO (purchase order) čísla v internom systéme
- PO management pre EMEA región
- Koordinácia s interným marketingovým oddelením a externými partnermi
- Zabezpečenie platobného procesu
- Vkladanie cenových ponúk do systému a následné správa potvrdení
- Riešenie nezrovnalostí
- Komunikácia v anglickom jazyku na dennej báze s medzinárodným tímom
- Reporting
Požadujeme
Úspešný kandidát by mal mať:
- Pokročilú úroveň v MS Excel (filtrovanie, funkcie, práca s tabuľkami)
- Aktívnu znalosť anglického jazyka (level B2)
- VŠ vzdelanie
- Predchádzajúce skúsenosti na ekonomickej, finančnej, analytickej alebo reportingovej pozícii
- Schopnosť prispôsobiť sa zmenám a spolupracovať v tíme
- Pozitívny prístup k práci ako aj k ľudom okolo seba
- Pokročilú úroveň v MS Excel (filtrovanie, funkcie, práca s tabuľkami)
- Aktívnu znalosť anglického jazyka (level B2)
- VŠ vzdelanie
- Predchádzajúce skúsenosti na ekonomickej, finančnej, analytickej alebo reportingovej pozícii
- Schopnosť prispôsobiť sa zmenám a spolupracovať v tíme
- Pozitívny prístup k práci ako aj k ľudom okolo seba
Benefity
Spoločnosť ponúka tieto benefity:
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť home office po dohode s nadriadeným
- Stravné lístky plnephradené zamestnávateľom
- Zvýhodnený vstup do fitness centra - priamo v budove zamestnávateľa
- Využívanie kaviarne - priamo v budove zamestnávateľa
- Teambuildingové aktivity
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť home office po dohode s nadriadeným
- Stravné lístky plnephradené zamestnávateľom
- Zvýhodnený vstup do fitness centra - priamo v budove zamestnávateľa
- Využívanie kaviarne - priamo v budove zamestnávateľa
- Teambuildingové aktivity
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3845966
Dátum zverejnenia: 12.1.2020
2020-01-12
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 500 - 1 600 EUR/mesiac1500 - 1600 € (+ prípadné ďalšie odmeny)