Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista zákazníckeho centra s českým jazykom
Place of work
Bratislava
Bratislava
Contract type
full-time
full-time
Start date
by agreement
by agreement
Wage (gross)
1 100 - 1 300 EUR/month1100 - 1300 € (+ any other rewards)
1 100 - 1 300 EUR/month1100 - 1300 € (+ any other rewards)
Je Tvojim cieľom začať sa profesionálne realizovať? Rád sa staráš o blaho druhých ľudí? K tomu všetkému ešte ovládaš český jazyk na plynulej úrovni a rád by si sa mu venoval aj vo svojej profesii? Tak neváhaj a pošli nám svoj životopis hneď teraz!
Buď i Ty súčasťou tímu, ktorý je pre zákazníkov sprievodcom službami a produktami a vždy im poradí to najlepšie.
Pýtaš sa, čo bude tvojou hlavnou náplňou práce? Tak čítaj ďalej:
- mailová komunikácia s firemnými zákazníkmi (pasívna linka = nebudeš nič predávať)
- poskytovanie podpory a poradenstva pri riešení situácii, ktoré u zákazníka môžu nastať
- zabezpečenie eskalácie a včasného vyriešenia problémov ak ich nevieš riešiť osobne
- podávanie informácií o faktúrach, dostupnosti tovaru, prípadne cenách
- spolupráca s kolegami z oddelenia zákazníckeho servisu, predaja, financií
- práca s databázovým systémom, evidencia údajov o zákazníkoch
Buď i Ty súčasťou tímu, ktorý je pre zákazníkov sprievodcom službami a produktami a vždy im poradí to najlepšie.
Pýtaš sa, čo bude tvojou hlavnou náplňou práce? Tak čítaj ďalej:
- mailová komunikácia s firemnými zákazníkmi (pasívna linka = nebudeš nič predávať)
- poskytovanie podpory a poradenstva pri riešení situácii, ktoré u zákazníka môžu nastať
- zabezpečenie eskalácie a včasného vyriešenia problémov ak ich nevieš riešiť osobne
- podávanie informácií o faktúrach, dostupnosti tovaru, prípadne cenách
- spolupráca s kolegami z oddelenia zákazníckeho servisu, predaja, financií
- práca s databázovým systémom, evidencia údajov o zákazníkoch
Requirements
Čo od teba vyžadujeme?
- Úspešne ukončená stredná škola
- Český jazyk na plynulej úrovni v ústnej aj písomnej podobe (úroveň C1) - budeš v denno-dennom kontakte s česky hovoriacimi zákazníkmi
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (úroveň B1)
- Predchádzajúca skúsenosť NIE JE POTREBNÁ!!! Dôležitá je motivácia pre oblasť zákazníckeho servisu
- Dobré komunikačné zručnosti a samostatnosť
- Časová flexibilita – občasná práca cez víkend či večerných hodinách
- Úspešne ukončená stredná škola
- Český jazyk na plynulej úrovni v ústnej aj písomnej podobe (úroveň C1) - budeš v denno-dennom kontakte s česky hovoriacimi zákazníkmi
- Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (úroveň B1)
- Predchádzajúca skúsenosť NIE JE POTREBNÁ!!! Dôležitá je motivácia pre oblasť zákazníckeho servisu
- Dobré komunikačné zručnosti a samostatnosť
- Časová flexibilita – občasná práca cez víkend či večerných hodinách
Benefits
Spoločnosť ponúka zaujímavú príležitosť, nadštandardné ohodnotenie, zamestnanecké výhody, možnosť kariérneho rastu v rámci medzinárodného prostredia. Možnosť práce v úspešnom dynamickom tíme.
Other information
Send us your CV in English and Slovak if you have one.
For more related job opportunities visit https://www.grafton.sk/en/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
For more related job opportunities visit https://www.grafton.sk/en/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3800052
Dátum zverejnenia: 31.10.2019
2019-10-31
lokalita: Bratislava Pozícia: Helpdesk Operator Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 100 - 1 300 EUR/month1100 - 1300 € (+ any other rewards)