Spravuj pohľadávky odberateľov a využi francúzsky jazyk (Ref. č.: 1-26-33517/PF)

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
1200 - 1300 € (+ prípadné ďalšie odmeny)

Náplň práce

Kvalita vzťahov je v obchode jeden z najcennejších artiklov. Je ťažké ich získať, no je ešte ťažšie udržať ich. A práve dodávateľsko-odberateľských vzťahov sa týka aj táto pracovná pozícia. Hľadáme človeka, ktorý zastreší agendu pohľadávok a bude manažovať vlastné portfólio odberateľov a ich obchodných účtov. Ak ovládaš anglický a francúzsky jazyk a rád/rada komunikuješ, táto pozícia môže byť práve to, čo hľadáš.

Proces na danej pracovnej pozícii vyzerá nasledovne. Pokiaľ sú pohľadávky uhrádzané v rámci lehoty splatnosti, celý kolobeh funguje tak ako má. Tovary sa dodávajú, faktúry sa vystavujú, úhrady prichádzajú a celý proces sa opakuje. Kolobeh sa ale narúša v prípade, ak úhrada od odberateľa neprichádza. No a práve tu sa ukáže dôležitosť tvojej práce. Budeš mať na starosti najmä:

- Manažovanie vlastného portfólia odberateľských účtov najmä na francúzskom trhu, vytváranie a udržiavanie silného obchodného vzťahu a reprezentovanie spoločnosti navonok
- Aktívnu komunikáciu a investigatívu rôznych nezrovnalostí, ktoré môžu nastať – faktúra mohla byť uhradená, ale na nesprávny účet, prípadne v nesprávnej sume, bol nastavený nesprávny termín splatnosti, alebo sa na platbu úplne ľudsky zabudlo
- V prípade ak odberateľ z nejakého dôvodu platbu jednoducho uhradiť nemôže, si práve ty tým profesionálom, ktorý v rámci dobrých obchodných vzťahov hľadá možné riešenie situácie ako napr. vzájomné započítanie pohľadávky, jej kapitalizácia, odpis a pod.
- Pri dohľadaní a náprave platieb budeš spolupracovať s viacerými oddeleniami a kolegami spoločnosti po celom svete

Požadujeme

Ak ťa pozícia zaujala a spĺňaš nasledovné kritériá, radi sa s tebou stretneme osobne.
- Aktívna znalosť francúzskeho jazyka na úrovni C1 – francúzštinou budeš primárne reprezentovať našu spoločnosť v obchodnej komunikácii čiže tu naozaj nie je priestor na omyl, pri angličtine sú požiadavky benevolentnejšie na úrovni B2
- Vzdelanie v oblasti ekonómie a financií budú pre teba veľkou výhodou vzhľadom na ekonomickú terminológiu, nie je to však podmienkou
- Pozícia so sebou prináša veľkú zodpovednosť a preto je veľkou výhodou, ak už za sebou máš relevantné pracovné skúsenosti ideálne z medzinárodného prostredia centier zdieľaných služieb so zameraním na administratívnu agendu či platby
- Prioritizácia úloh a silný time management budú tvojimi veľkými výsadami, je taktiež výborné ak rád/rada hľadáš nezrovnalosti a máš veľký zmysel pre detail

Benefity

- 13. plat
- Referral bonus
- Home office
- Extra príspevok na stravné lístky
- Možnosť relokačného bonusu

Informácie

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.

Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3781262   Dátum zverejnenia: 7.10.2019   Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   1200 - 1300 € (+ prípadné ďalšie odmeny)