Recruiter pre oblasť personálneho lízingu (Ref. č.: 3-12-21830/PF)

Miesto práce
Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
700 - 1300 € (+ prípadné ďalšie odmeny)

Náplň práce

Posilňujeme náš tím :-)

Do nášho košického tímu hľadáme kolegu na pozíciu Recruiter - pre oblasť personálneho lízingu.

Využi šancu stať sa zamestnancom Graftonu a rozvinúť tak skúsenosti z komplexnej HR oblasti ( Recruitment, HR admin, Comp&Ben, HR reporting, spracovanie dochádzky, payroll ) z personálneho marketingu, networkingu, business developmentu, account managementu apd.

Tvojou náplňou práce na pozícii bude najmä:

- aktívne vyhľadávanie vhodných kandidátov na základe požiadaviek klienta
- zastrešovanie tzv. blue collars pozícií najmä v oblasti výroby ( operátor výroby, montážny pracovník, skladník apd. )
- komplexná administratívna činnosť súvisiacia s procesom náboru ( offline a online kampaň )
- vedenie osobných pohovorov s kandidátmi a ich testovanie
- príprava pracovno - právnej dokumentácie
- vysielanie zamestnancov na lekárske prehliadky
- zodpovednosť za agendu OOPP
- spracovanie dochádzky pridelených zamestnancov a príprava podkladov pre mzdy
- distribúcia stravných lístkov a výplatných pások
- starostlivosť o dočasne pridelených zamestnancov ( pravidelné návštevy u klienta, riešenie ad hoc situácií, vystavovanie potvrdení apd... )
- starostlivosť a udržiavanie vzťahov s existujúcimi klientmi

Požadujeme

Nevyhnutné požiadavky:

- znalosť anglického jazyka ( sme medzinárodná firma a naši klienti často nehovoria slovensky )
- VP. skupiny B - aktívny vodič ( pri tejto práci budeš aj v teréne )
- orientácia v oblasti Zákonníka práce - je fajn, ak máš základný prehľad, všetko ostatné ťa radi naučíme
- skúsenosť v oblasti recruitmentu nižších technických pozícií v oblasti výroby je výhodou
- skúsenosť s oblasťou personálnej administratívy ( pracovno - právna dokumentácia, spracovanie podkladov pre dochádzku apd. )
- znalosť maďarského jazyka na aktívnej úrovni - výhoda

Ďalšie požiadavky:

- nadšenie pre prácu - robíme maximum, aby nás práca bavila a chodili sme do officu radi
- systematickosť a zodpovednosť - administratíva k tejto práci jednoznačne patrí a je veľmi dôležitá pre nás, pre našich zamestnancov aj našich klientov
- pro- zákaznícky orientovaná osobnosť - predávame pozície a veľa telefonujeme
- spoľahlivosť - to, čo sľúbime, sebe vzájomne, zamestnancom alebo klientovi chceme dodržať
- chuť sa vzdelávať, rásť, pracovať na sebe, mať výsledky a dobrý pocit z odvedenej práce
- flexibilita ( schopnosť rýchlo prispôsobiť sa zmeneným podmienkam ) a pracovná dynamika
- dobré komunikačné a prezentačné schopnosti - komunikácia je pri tejto práci najdôležitejšia
- schopnosť zvládania stresových situácií
- tímový hráč ( hľadáme si kolegu do tímu, je dôležité, aby sme si rozumeli )

Benefity

- motivačné finančné ohodnotenie zložené z fixnej a variabilnej časti, horná hranica nie je obmedzená a závisí hlavne na tebe
- smart phone s neobmedzeným paušálom aj na súkromné účely
- tréningový program a možnosť kariérneho rozvoja v rámci firmy, či už na Slovensku alebo v zahraničí
- stravovacia karta s príspevkom na stravovanie nad rámec zákona
- pitný režim, ovocné dni
- podpora športových aktivít - Multisport karta
- dni dovolenky navyše - vianočné voľno a sick days
- po zapracovaní home office a pružná pracovná doba
- interný referral program
- príspevok na jazykové vzdelávanie
- zľava na ročné balíky zdravotnej starostlivosti
- rozmanité teambuildingové aktivity
- neformálne a priateľské pracovné prostredie v centre mesta

Informácie

Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.

Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3711159   Dátum zverejnenia: 8.7.2019   Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   700 - 1300 € (+ prípadné ďalšie odmeny)