Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Referent obchodu
Miesto práce
Trenčín
Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
950 - 1000 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
950 - 1000 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Pre nášho klienta hľadáme kandidáta na pozíciu Referent obchodu. Nenáročná administratívna práca vhodná pre technicky orientovanú osobnosť.
Miesto výkonu práce: Trenčín
Pracovná náplň:
-Vykonávanie obchodnej činnosti pri nákupe a predaji hutného materiálu
-Komunikácia so zákazníkom
-Riešenie reklamácií a nezhôd
-Zodpovednosť za správne preskúmanie a riešenie dopytu a ponuky
-Vystavovanie objednávok, dodacích listov a dobropisov
-Spolupráca s obchodným manažérom pri výbere a hodnotení dodávateľov
-Spracovanie obchodných prípadov a vedenie záznamov v systéme SAP
-Vedenie skladovej evidencie – príjem, výdaj
-Vybavovanie telefonických hovorov, e-mailov a pošty na dennej báze
-Vytváranie faktúr
Miesto výkonu práce: Trenčín
Pracovná náplň:
-Vykonávanie obchodnej činnosti pri nákupe a predaji hutného materiálu
-Komunikácia so zákazníkom
-Riešenie reklamácií a nezhôd
-Zodpovednosť za správne preskúmanie a riešenie dopytu a ponuky
-Vystavovanie objednávok, dodacích listov a dobropisov
-Spolupráca s obchodným manažérom pri výbere a hodnotení dodávateľov
-Spracovanie obchodných prípadov a vedenie záznamov v systéme SAP
-Vedenie skladovej evidencie – príjem, výdaj
-Vybavovanie telefonických hovorov, e-mailov a pošty na dennej báze
-Vytváranie faktúr
Požadujeme
- SŠ vzdelanie s maturitou technického zamerania_podmienka
- min. 2 roky prax v administratíve, obchode_technické prostredie
- Znalosť MS Office_pokročilá úroveň
- Znalosť anglického alebo nemeckého jazyka na úrovni obchodnej korešpondencie
- Znalosť SAP_veľkou výhodou
- Vodičský preukaz skupiny B
- Technicky orientovaná osobnosť
- Príjemné vystupovanie, analytické myslenie, otvorený, zodpovedný a komunikatívny typ
- Schopnosť riešiť viac úloh súčasne, tímový hráč
- min. 2 roky prax v administratíve, obchode_technické prostredie
- Znalosť MS Office_pokročilá úroveň
- Znalosť anglického alebo nemeckého jazyka na úrovni obchodnej korešpondencie
- Znalosť SAP_veľkou výhodou
- Vodičský preukaz skupiny B
- Technicky orientovaná osobnosť
- Príjemné vystupovanie, analytické myslenie, otvorený, zodpovedný a komunikatívny typ
- Schopnosť riešiť viac úloh súčasne, tímový hráč
Benefity
- zaujimavý sociálny program
-13, a 14. plat
- príspevok zo sociálneho fondu na regeneráciu pracovnej sily
-13, a 14. plat
- príspevok zo sociálneho fondu na regeneráciu pracovnej sily
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3645843
Dátum zverejnenia: 16.5.2019
2019-05-16
lokalita: okres Trenčín Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Marketingový pracovník Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 950 - 1000 € (+ prípadné ďalšie odmeny)