Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Zaujíma ťa bankovníctvo? Hľadáme ruštinárov!
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1200 - 1400 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1200 - 1400 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Chceš aktívne využívať anglický jazyk a k tomu ruštinu? Je budovanie vzťahu so zákazníkom Tvoja obľúbená parketa? Ak sa navyše rád učíš novým veciam v rámci komplexného zaškolenia a dokážeš ich hneď aplikovať v praxi, tak máme pozíciu práve pre Teba.
Na pozícií budeš zodpovedný za:
- Starostlivosť o pridelené portfólio klientov a vytváranie dlhodobého vzťahu s klientom
- Komunikáciu s klientmi v rámci Európy
- Profesionálne poradenstvo v oblasti produktov a služieb (využiješ poznatky z Vysokej školy prípadne praxe z banky)
- Technickú podporu pri otázkach ohľadom novej aplikácie (po dôkladnom komplexnom zaškolení)
- Práca v internom systéme a ad- hoc administratívne úlohy spojené s podporou
Na pozícií budeš zodpovedný za:
- Starostlivosť o pridelené portfólio klientov a vytváranie dlhodobého vzťahu s klientom
- Komunikáciu s klientmi v rámci Európy
- Profesionálne poradenstvo v oblasti produktov a služieb (využiješ poznatky z Vysokej školy prípadne praxe z banky)
- Technickú podporu pri otázkach ohľadom novej aplikácie (po dôkladnom komplexnom zaškolení)
- Práca v internom systéme a ad- hoc administratívne úlohy spojené s podporou
Požadujeme
Požiadavky:
- Aktívna znalosť Anglického a Ruského jazyka (C1), ktorý budeš využívať pri telefonickej a emailovej komunikácií s klientom (pozícia NIE JE CALL CENTRUM)
- Ukončené vysokoškolské alebo stredoškolské vzdelanie
- Skúsenosť z oblasti zákazníckeho servisu minimálne 6 mesiacov je podmienkou
- Predchádzajúca skúsenosť z bankového prostredia a znalosť produktov je výhodou
- Veľmi dobré komunikačné zručnosti, pro klientsky prístup, empatia a flexibilita
- Základná užívateľská znalosť balíčka MS Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint) pre občasné využitie
- Aktívna znalosť Anglického a Ruského jazyka (C1), ktorý budeš využívať pri telefonickej a emailovej komunikácií s klientom (pozícia NIE JE CALL CENTRUM)
- Ukončené vysokoškolské alebo stredoškolské vzdelanie
- Skúsenosť z oblasti zákazníckeho servisu minimálne 6 mesiacov je podmienkou
- Predchádzajúca skúsenosť z bankového prostredia a znalosť produktov je výhodou
- Veľmi dobré komunikačné zručnosti, pro klientsky prístup, empatia a flexibilita
- Základná užívateľská znalosť balíčka MS Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint) pre občasné využitie
Benefity
- Príspevok na stravné lístky
- Systém cafeteria
- Referral bonus
- Bonus pri narodení dieťaťa a pri svadbe
- Home office
- Jazykové kurzy a školenia
- Rodinný deň a športový deň
- Systém cafeteria
- Referral bonus
- Bonus pri narodení dieťaťa a pri svadbe
- Home office
- Jazykové kurzy a školenia
- Rodinný deň a športový deň
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3643077
Dátum zverejnenia: 12.4.2019
2019-04-12
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1200 - 1400 € (+ prípadné ďalšie odmeny)