Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR specialist - employee support
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1300 - 1350 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1300 - 1350 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Hľadáme šikovných absolventov na pozíciu HR SPECIALIST. Ak chceš pracovať v medzinárodnom prostredí, láka ťa HR oblasť a chceš aktívne využívať anglický jazyk, pošli nám svoje CV ! Budeš pracovať v mladom a dynamickom kolektíve v centre mesta u jedného z najlepších zamestnávateľov v Bratislave.
Tvojou úlohou bude:
- Administratívna podpora nových zamestnancov spoločnosti
- Príprava pozývacích listov, pracovných zmlúv, dodatkov a potvrdení
- Organizácia prvého dňa v práci pre nových kolegov
- Informovanie o vstupných lekárskych prehliadkách
- Administrácia ukončenia pracovného pomeru, preberanie výpovedí a príprava výstupných dokumentov
- Práca v internom systéme
- Aktívna účasť na rôznych HR projektoch
- Každodenná komunikácia v anglickom a nemeckom jazyku
- Reporting
Tvojou úlohou bude:
- Administratívna podpora nových zamestnancov spoločnosti
- Príprava pozývacích listov, pracovných zmlúv, dodatkov a potvrdení
- Organizácia prvého dňa v práci pre nových kolegov
- Informovanie o vstupných lekárskych prehliadkách
- Administrácia ukončenia pracovného pomeru, preberanie výpovedí a príprava výstupných dokumentov
- Práca v internom systéme
- Aktívna účasť na rôznych HR projektoch
- Každodenná komunikácia v anglickom a nemeckom jazyku
- Reporting
Požadujeme
Úspešný kandidát na pozíciu HR SPECIALIST by mal spĺňať nasledujúce kritéria:
- Komunikatívna znalosť ANGLICKÉHO a NEMECKÉHO jazyka (úroveň B2) - budeš každý deň komunikovať v angličtine a nemčine s kolegami ako aj manažérmi zo zaharničia
- Skúsenosť s ERAZMUS alebo Work & Travel výhodou - budeš pracovať v medzinárodnom tíme
- Pracovné skúsenosti v administratíve alebo iné nadštandardné aktivity a projekty počas štúdia výhodou
- Motivácia pre administratívnu prácu na personálnom oddelení
- Dynamická a komunikatívna povaha, tímový duch, ochota učiť sa
- Komunikatívna znalosť ANGLICKÉHO a NEMECKÉHO jazyka (úroveň B2) - budeš každý deň komunikovať v angličtine a nemčine s kolegami ako aj manažérmi zo zaharničia
- Skúsenosť s ERAZMUS alebo Work & Travel výhodou - budeš pracovať v medzinárodnom tíme
- Pracovné skúsenosti v administratíve alebo iné nadštandardné aktivity a projekty počas štúdia výhodou
- Motivácia pre administratívnu prácu na personálnom oddelení
- Dynamická a komunikatívna povaha, tímový duch, ochota učiť sa
Benefity
Spoločnosť ponúka tieto benefity:
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť home office po dohode s nadriadeným
- Stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
- Zvýhodnený vstup do fitness centra - priamo v budove zamestnávateľa
- Využívanie kaviarne - priamo v budove zamestnávateľa
- Teambuildingové aktivity
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť home office po dohode s nadriadeným
- Stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
- Zvýhodnený vstup do fitness centra - priamo v budove zamestnávateľa
- Využívanie kaviarne - priamo v budove zamestnávateľa
- Teambuildingové aktivity
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3642251
Dátum zverejnenia: 11.4.2019
2019-04-11
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, HR asistent, HR generalist Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1300 - 1350 € (+ prípadné ďalšie odmeny)