Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Správca zákazníckych kariet klientov
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1250 - 1250 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1250 - 1250 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Priestor pre využitie nie úplne všednej jazykovej kombinácii je tu!
Komunikujete plynule v maďarskom a nemeckom jazyku? Máte tiež dobré základy pre komunikáciu v anglickom jazyku?
Potom Vám stačí už len krôčik k získaniu tejto zaujímavej pozícii. A tým je zaslanie Vášho životopisu.
Náplň práce:
- Pravidelná telefonická aj emailová komunikácia v nemeckom a maďarskom jazyku
- Využitie a priestor pre zdokonalenie sa v anglickom jazyku
- Práca s internými databázami a zákazníckymi kartami
- Evidencia zákazníkov v internom systéme
- Zriaďovanie, evidencia a rušenie zákazníckych kariet
- Sledovanie a správa limitov kariet
Komunikujete plynule v maďarskom a nemeckom jazyku? Máte tiež dobré základy pre komunikáciu v anglickom jazyku?
Potom Vám stačí už len krôčik k získaniu tejto zaujímavej pozícii. A tým je zaslanie Vášho životopisu.
Náplň práce:
- Pravidelná telefonická aj emailová komunikácia v nemeckom a maďarskom jazyku
- Využitie a priestor pre zdokonalenie sa v anglickom jazyku
- Práca s internými databázami a zákazníckymi kartami
- Evidencia zákazníkov v internom systéme
- Zriaďovanie, evidencia a rušenie zákazníckych kariet
- Sledovanie a správa limitov kariet
Požadujeme
Uvítame kandidátov, ktorí spĺňajú nasledujúce požiadavky:
- Plynulá komunikácia v nemeckom(C1) a maďarskom(C1), a znalosť anglického jazyka na úrovni (B1) JE NEVYHNUTNÁ
- Ukončené stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
- Veľmi vítaná je predchádzajúca pracovná skúsenosť v administratíve alebo v oblasti poskytovania zákazníckej starostlivosti
- Dobré PC zručnosti
- Plynulá komunikácia v nemeckom(C1) a maďarskom(C1), a znalosť anglického jazyka na úrovni (B1) JE NEVYHNUTNÁ
- Ukončené stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
- Veľmi vítaná je predchádzajúca pracovná skúsenosť v administratíve alebo v oblasti poskytovania zákazníckej starostlivosti
- Dobré PC zručnosti
Benefity
- Kvalita odvedenej práce a individuálny výkon sú ocenené ročnými odmenami
- Flexibilný pracovný čas a možnosť občasnej práce z domu
- Univerzálne darčekové poukážky na šport, rekreáciu a kultúru
- Príspevok na stravovanie nad rámec zákona
- Nadštandardná zdravotná starostlivosť
- Príspevok na doplnkové dôchodkove sporenie
- Príspevok na výučbu anglického jazyka
- Zľava na vybrane firemne produkty
- Možnosť kariérneho rastu v rámci spoločnosti
- Firemné akcie
- Flexibilný pracovný čas a možnosť občasnej práce z domu
- Univerzálne darčekové poukážky na šport, rekreáciu a kultúru
- Príspevok na stravovanie nad rámec zákona
- Nadštandardná zdravotná starostlivosť
- Príspevok na doplnkové dôchodkove sporenie
- Príspevok na výučbu anglického jazyka
- Zľava na vybrane firemne produkty
- Možnosť kariérneho rastu v rámci spoločnosti
- Firemné akcie
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3549763
Dátum zverejnenia: 29.11.2018
2018-11-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Helpdesk operátor Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1250 - 1250 € (+ prípadné ďalšie odmeny)