Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Emailová podpora zákazníckeho oddelenia (pokročilá nemčina)
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1000 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
900 - 1000 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Baví ťa zákaznícka podpora ale nechceš celý deň stáviť za telefónom? Máš pocit, že ti to v nemčine ide lepšie písomne ako ústne, rád by si riešil ekonomickú agendu v oblasti daňovej refundácie?
V takom prípade máme pozíciu práve pre teba! Hľadáme šikovných ľudí s motiváciou pre prácu v dynamickom prostredí, kde prevezmeš zodpovednosť za:
- Za mailovú a poštovú korešpondenciu
- Požiadavky zahraničných klientov písomnou formou
- Zadávať informácie do interného systému
- Spravovať klientske účty
- Tvoriť reporty na požiadanie
- Priorizovať eskalované požiadavky
- Podieľať sa na zlepšovaní interných procesov
- Príležitostne komunikovať telefonicky v cudzom jazyku
V takom prípade máme pozíciu práve pre teba! Hľadáme šikovných ľudí s motiváciou pre prácu v dynamickom prostredí, kde prevezmeš zodpovednosť za:
- Za mailovú a poštovú korešpondenciu
- Požiadavky zahraničných klientov písomnou formou
- Zadávať informácie do interného systému
- Spravovať klientske účty
- Tvoriť reporty na požiadanie
- Priorizovať eskalované požiadavky
- Podieľať sa na zlepšovaní interných procesov
- Príležitostne komunikovať telefonicky v cudzom jazyku
Požadujeme
- Pokročilú úroveň anglického a nemeckého jazyka (B2), ktorú denne využiješ pri písomnej komunikácii
- Administratívnu skúsenosť v oblasti zákazníckej podpory
- Vysokoškolské vzdelanie bude tvojou výhodou
- Záujem pracovať v dynamickom prostredí kde budeš neustále pomáhať zákazníkom
- Tímového hráča
- Administratívnu skúsenosť v oblasti zákazníckej podpory
- Vysokoškolské vzdelanie bude tvojou výhodou
- Záujem pracovať v dynamickom prostredí kde budeš neustále pomáhať zákazníkom
- Tímového hráča
Benefity
Po skúšobnej dobe máš nárok na pestrú ponuku benefitov:
- 20 dní dovolenky je málo? Dáme ti viac!
- Finančné odmeny
- Už žiadne nadčasy! Naučíme ťa skoordinovať si svoj čas
- Pravidelné posedenie po práci na burgri či kofole
- Sick days
- 20 dní dovolenky je málo? Dáme ti viac!
- Finančné odmeny
- Už žiadne nadčasy! Naučíme ťa skoordinovať si svoj čas
- Pravidelné posedenie po práci na burgri či kofole
- Sick days
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3519797
Dátum zverejnenia: 19.10.2018
2018-10-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1000 € (+ prípadné ďalšie odmeny)