Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior nákupca s anglickým jazykom
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1000 - 1200 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1000 - 1200 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Máš záujem pracovať v oblasti nákupu a vyšvihnúť svoju kariéru čo najvyššie? Otvorila sa pozícia na ktorej budeš podporovať interných klientov svojou prácou v internom systéme Coupa-MySend. Pozícia je komplexnejšia takže ťa čaká viacero oblastí v ktorých sa zdokonalíš.
Ak sa rozhodneš pre túto príležitosť, čakajú Ťa tieto úlohy...
- investiguješ platby v oblasti objednávok a tak sa presvedčíš, že všetko bolo uhradené včas
- interným klientom dodáš všetky potrebné informácie o platbách a faktúrach
- ak bude potrebné, vytvoríš objednávky v mene klientov
- postaráš sa o databázy externých dodávateľov a uistíš sa, že údaje sú správne
- na konci kvartálu ťa čakajú uzávierky, takže veríme, že práca s dátami je tovoj koníček
Ak sa rozhodneš pre túto príležitosť, čakajú Ťa tieto úlohy...
- investiguješ platby v oblasti objednávok a tak sa presvedčíš, že všetko bolo uhradené včas
- interným klientom dodáš všetky potrebné informácie o platbách a faktúrach
- ak bude potrebné, vytvoríš objednávky v mene klientov
- postaráš sa o databázy externých dodávateľov a uistíš sa, že údaje sú správne
- na konci kvartálu ťa čakajú uzávierky, takže veríme, že práca s dátami je tovoj koníček
Požadujeme
A ako by mal vyzarať profil ideálneho kandidáta? Nejak takto...
- mal by si mať skúsenosť s nákupom (stačí ak si mal part-time popri štúdiu)
- hovoríš anglickým jazykom na úrovni B2, pretože budeš komunikovať prevažne v tomto jazyku
- máš ukončené vysokoškolské štúdium
- svojim proklientským prístupom dokážeš klientom a dodávateľom, že si jednotka
- si dôsledný a vieš byť dostatočne samostatný
- mal by si mať skúsenosť s nákupom (stačí ak si mal part-time popri štúdiu)
- hovoríš anglickým jazykom na úrovni B2, pretože budeš komunikovať prevažne v tomto jazyku
- máš ukončené vysokoškolské štúdium
- svojim proklientským prístupom dokážeš klientom a dodávateľom, že si jednotka
- si dôsledný a vieš byť dostatočne samostatný
Benefity
- Ročné finančné bonusy
- Priestor pre profesionálny rozvoj
- Jazykové kurzy
- Team buildingy
- Extra dovolenka
Táto medzinárodná spoločnosť ponúka škálu finančných aj nefinančných benefitov, ktoré budú odprezentované na osobnom stretnutí.
- Priestor pre profesionálny rozvoj
- Jazykové kurzy
- Team buildingy
- Extra dovolenka
Táto medzinárodná spoločnosť ponúka škálu finančných aj nefinančných benefitov, ktoré budú odprezentované na osobnom stretnutí.
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 3498552
Dátum zverejnenia: 21.9.2018
2018-09-21
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Fakturant, Nákupca Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1000 - 1200 € (+ prípadné ďalšie odmeny)