Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Account manager - sales support team
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1100 - 1300 EUR/mesiac
1100 - 1300 EUR/mesiac
Dáta, čísla a systém sú súčasťou tvojej DNA ? Ale zároveň rád komunikuješ a si v strede diania ? Ak áno, pošli nám svoje CV ešte dnes ! Do Nového roka môžeš vstúpiť ako zamestnanec dynamickej medzinárodnej spoločnosti, ktorá ponúka nielen super atmosféru, benefity, ale aj kariérne možnosti !
Náplňou práce je:
- Príprava obchodných dokumentov
- Získavanie, overovanie a spracovanie zákazníckych údajov v internom systéme
- Vytváranie zákazníckych profilov v internej databáze
- Analyzovanie aktivít zákazníkov v MS Excel
- Aktívna spolupráca s obchodníkmi ako aj inými oddeleniami
- Administratívna podpora obchodného oddelenia
Náplňou práce je:
- Príprava obchodných dokumentov
- Získavanie, overovanie a spracovanie zákazníckych údajov v internom systéme
- Vytváranie zákazníckych profilov v internej databáze
- Analyzovanie aktivít zákazníkov v MS Excel
- Aktívna spolupráca s obchodníkmi ako aj inými oddeleniami
- Administratívna podpora obchodného oddelenia
Požadujeme
Úspešný kandidát by mal spĺňať nasledujúce kritéria:
- Predchádzajúca skúsenosť v administratíve
- VŠ vzdelanie
- Plynulá znalosť anglického jazyka (slovom aj písmom) na úrovni B2 - budeš denne komunikovať v angličtine, dokumenty ako aj interný systém sú taktiež v angličtine
- Aktívna znalosť MS Excel a motivácia s týmto programom pracovať
- Proaktívnosť - schopnosť navrhnúť riešenia, byť aktívny pri komunikácii, obrátiť sa na kolegov, schopnosť efektívne spolupracovať
- Orientácia na detail a schopnosť rýchlo sa prispôsobiť zmenám
- Tímový duch, spolupráca je základ
- Základná technická znalosť je viac než vítaná
- Predchádzajúca skúsenosť v administratíve
- VŠ vzdelanie
- Plynulá znalosť anglického jazyka (slovom aj písmom) na úrovni B2 - budeš denne komunikovať v angličtine, dokumenty ako aj interný systém sú taktiež v angličtine
- Aktívna znalosť MS Excel a motivácia s týmto programom pracovať
- Proaktívnosť - schopnosť navrhnúť riešenia, byť aktívny pri komunikácii, obrátiť sa na kolegov, schopnosť efektívne spolupracovať
- Orientácia na detail a schopnosť rýchlo sa prispôsobiť zmenám
- Tímový duch, spolupráca je základ
- Základná technická znalosť je viac než vítaná
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavý balíček benefitov:
- Ročné bonusy
- Flexibilny pracovný čas
- Jazykové kurzy
- Nadštandardné preplácanie nadčasov
- 5 dní 100% hradenej PN
- Vstupenky do kina
- Poukazy do fitnescentra
- Teambuildingové akcie
- Ročné bonusy
- Flexibilny pracovný čas
- Jazykové kurzy
- Nadštandardné preplácanie nadčasov
- 5 dní 100% hradenej PN
- Vstupenky do kina
- Poukazy do fitnescentra
- Teambuildingové akcie
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=absolventi
ID: 3286278
Dátum zverejnenia: 15.1.2018
2018-01-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Obchodný analytik Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1100 - 1300 EUR/mesiac