Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Pomáhaj nemeckým zákazníkom - korporátni klienti aj súkromné osoby
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1100 - 1250 EUR/mesiac
1100 - 1250 EUR/mesiac
Chcel by si využívať angličtinu a nemčinu v dennodennej komunikácii so zákazníkmi ? AK áno, hľadáme práve teba na oddelenie zákazníckej podpory ! Budeš pracovať v mladom a dynamickom kolektíve v centre mesta u jedného z najlepších zamestnávateľov v Bratislave.
Náplňou práce na oddelení zákazníckej podpory je:
- Každodenná komunikácia so zákazníkmi z prostredia kancelárie
- Starostlivosť o zákazníkov
- Informovanie zákazníkov
- Práca s internými nástrojmi a systémami
- Riešenie reklamácií
- Spolupráca s inými oddeleniami spoločnosti
- Reporting
Náplňou práce na oddelení zákazníckej podpory je:
- Každodenná komunikácia so zákazníkmi z prostredia kancelárie
- Starostlivosť o zákazníkov
- Informovanie zákazníkov
- Práca s internými nástrojmi a systémami
- Riešenie reklamácií
- Spolupráca s inými oddeleniami spoločnosti
- Reporting
Požadujeme
Ak si vhodný kandidát, mal by si spĺňať nasledujúce kritéria:
- Aktívna znalosť anglického a nemeckého jazyka (slovom a písmom) - plynulá úroveň B2
- Výborné komunikačné schopnosti
- Všeobecné počítačové znalosti (bežný užívateľ MS Office)
- Zameranie na zákazníka a ochota denne komunikovať so zákazníkmi
- Schopnosť rýchlo sa učiť
- Schopnosť prioritizovať
- Logické uvažovanie
- Aktívna znalosť anglického a nemeckého jazyka (slovom a písmom) - plynulá úroveň B2
- Výborné komunikačné schopnosti
- Všeobecné počítačové znalosti (bežný užívateľ MS Office)
- Zameranie na zákazníka a ochota denne komunikovať so zákazníkmi
- Schopnosť rýchlo sa učiť
- Schopnosť prioritizovať
- Logické uvažovanie
Benefity
Spoločnosť ponúka tieto benefity:
- Flexibilný pracovný čas
- Stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
- Zvýhodnený vstup do fitness centra - priamo v budove zamestnávateľa
- Využívanie kaviarne - priamo v budove zamestnávateľa
- Teambuildingové aktivity
- Flexibilný pracovný čas
- Stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
- Zvýhodnený vstup do fitness centra - priamo v budove zamestnávateľa
- Využívanie kaviarne - priamo v budove zamestnávateľa
- Teambuildingové aktivity
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 3261636
Dátum zverejnenia: 5.12.2017
2017-12-05
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1100 - 1250 EUR/mesiac