Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR operations specialist
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1100 - 1200 EUR/mesiac
1100 - 1200 EUR/mesiac
Je pre Vás HR oblasť lákavá a zároveň Vás baví práca s dátami ? Ak máte výbornú angličitinu a chete sa stať súčasťou super HR tímu, pošlite nám Vaše CV.
Na pozícii HR OPERATIONS SPECIALIST bude vašou úlohou:
- Administratívna a operatívna podpora HR aktivít na Slovensku
- Administrácia osobných údajov, príprava osobných zložiek zamestnancov a zmlúv
- Koordinácia nástupu zamestnanov
- Správa HR dát v internom systéme
- Komunikácia s manažérmi a zamestnancami ohľadom interných podmienok pracovného pomeru
- Reporting
- Spolupráca na HR projektoch v rácmi EMEA regiónu
Na pozícii HR OPERATIONS SPECIALIST bude vašou úlohou:
- Administratívna a operatívna podpora HR aktivít na Slovensku
- Administrácia osobných údajov, príprava osobných zložiek zamestnancov a zmlúv
- Koordinácia nástupu zamestnanov
- Správa HR dát v internom systéme
- Komunikácia s manažérmi a zamestnancami ohľadom interných podmienok pracovného pomeru
- Reporting
- Spolupráca na HR projektoch v rácmi EMEA regiónu
Požadujeme
Kandidát by mal spĺňať nasledujúce kritéria:
- Predchádzajúca pracovná skúsenosť v administratívne aspoň 1 rok
- Plynulá znalosť AJ na úrovni B2 - na pozícii budete komunikovať s manažérmi ako aj zamestnancami (aj cudzinci)
- Pokročilá úroveň MS Excel - bude pripravovať reporty pre HR manažérov, nutnosť používať kontingenčné tabuľky, prepájanie tabuliek, filtre
- Predchádzajúca skúsenosť s prácou v HR alebo v medzinárodnom prostredí veľkou výhodou
- Znalosť Zákonníka práce veľkou výhodou
- Veľmi dobré komunikačné zručnosti
- Proaktivita
- Predchádzajúca pracovná skúsenosť v administratívne aspoň 1 rok
- Plynulá znalosť AJ na úrovni B2 - na pozícii budete komunikovať s manažérmi ako aj zamestnancami (aj cudzinci)
- Pokročilá úroveň MS Excel - bude pripravovať reporty pre HR manažérov, nutnosť používať kontingenčné tabuľky, prepájanie tabuliek, filtre
- Predchádzajúca skúsenosť s prácou v HR alebo v medzinárodnom prostredí veľkou výhodou
- Znalosť Zákonníka práce veľkou výhodou
- Veľmi dobré komunikačné zručnosti
- Proaktivita
Benefity
Spoločnosť ponúka zaujímavý balíček benefitov:
- Ročné bonusy
- Flexibilny pracovný čas
- Jazykové kurzy
- Nadštandardné preplácanie nadčasov
- 5 dní 100% hradenej PN
- Vstupenky do kina
- Poukazy do fitnescentra
- Teambuildingové akcie
- Ročné bonusy
- Flexibilny pracovný čas
- Jazykové kurzy
- Nadštandardné preplácanie nadčasov
- 5 dní 100% hradenej PN
- Vstupenky do kina
- Poukazy do fitnescentra
- Teambuildingové akcie
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=hr-administrativa-a-pravo
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?disciplines=hr-administrativa-a-pravo
ID: 3252111
Dátum zverejnenia: 24.11.2017
2017-11-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, HR generalist, Personálny konzultant Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1100 - 1200 EUR/mesiac