Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent na účtovnom oddelení
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
4 EUR/hodina
4 EUR/hodina
Si študent a hľadáš administratívnu prácu v kancelárii na 20 hod. týždenne ?
Chceš získať skúsenosti z ekonomickej sféry ?
Si pedant na čísla a bude na teba spoľah pri kontrole a archivácii faktúr ?
Ak áno, pošli násm svoje CV ešte dnes !
Tvojou náplňou práce bude:
- Príjem a spracovanie dodávateľských alebo odberateľských faktúr
- Zadávanie dodávateľských faktúr do interného systému
- Rekonsiliácia dodávateľských dokladov, archivácia dodávateľských faktúr
- Administratívna pomoc na účtovnom oddelení
- Ostatné úlohy podľa pokynov nadriadeného
Chceš získať skúsenosti z ekonomickej sféry ?
Si pedant na čísla a bude na teba spoľah pri kontrole a archivácii faktúr ?
Ak áno, pošli násm svoje CV ešte dnes !
Tvojou náplňou práce bude:
- Príjem a spracovanie dodávateľských alebo odberateľských faktúr
- Zadávanie dodávateľských faktúr do interného systému
- Rekonsiliácia dodávateľských dokladov, archivácia dodávateľských faktúr
- Administratívna pomoc na účtovnom oddelení
- Ostatné úlohy podľa pokynov nadriadeného
Požadujeme
Si ideálnym kandidátom na túto pozíciu ak:
- Možeš pracovať 20 hod. týždenne - PODMIENKA
- Už máš skúsenosť s administratívnou prácou
- Hovoríš po anglicky - komunikatívna úroveň B2
- Si spoľahlivý, dochvíľny a ochotný pomáhať kolegom
- Možeš pracovať 20 hod. týždenne - PODMIENKA
- Už máš skúsenosť s administratívnou prácou
- Hovoríš po anglicky - komunikatívna úroveň B2
- Si spoľahlivý, dochvíľny a ochotný pomáhať kolegom
Benefity
Spoločnosť ponúka príležitosť začat kariéru v úspešnej medzinárodnej spoločnosti. V spoločnosti je príjemný a mladý kolektív, dobrá atmosféra a rôzne spoločné súkromné aktivity aj mimo práce.
Spoločnosť sídli v blízkosti centra mesta, v budove je fitness centrum a možnosť parkovania.
Spoločnosť sídli v blízkosti centra mesta, v budove je fitness centrum a možnosť parkovania.
Informácie
Zaujala Vás táto pozícia? Vyplňte kontaktný formulár, alebo pošlite nám Vašu žiadosť o zamestnanie spolu so životopisom v slovenskom a anglickom jazyku, referenčné číslo pozície uveďte v predmete e-mailovej správy.
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
Ak ste už u nás absolvovali pracovný pohovor, prosím, kontaktujte svojho konzultanta priamo e-mailom.
Poštové ani faxové zásielky žiaľ, nemôžeme akceptovať. Ďakujem za porozumenie.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/ponuka-prace/absolventi/
ID: 3223102
Dátum zverejnenia: 23.10.2017
2017-10-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 4 EUR/hodina