Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Executive Assistant
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 - 1 400 EUR/mesiac
1 100 - 1 400 EUR/mesiac
Si dynamická, samostatná a reprezentatívna osoba s dobrými organizačnými schopnosťami? Time-management je tvoja silná stránka a trúfaš si na prácu pod stresom? Komunikácia v angličtine ti nerobí žiaden problém? Ak si na toto všetko odpovedal/a áno, tak potom určite čítaj ďalej.
Hľadáme vhodného kandidáta do medzinárodnej spoločnosti, ktorý by zvládal viacero vecí naraz a zároveň si stále udržal úsmev na perách.
Čo bude tvojou náplňou prace?
- Starostlivosť o celú pracovnú agendu manažérov
- Organizácia služobných ciest, stretnutí, meetingov, príprava prezentácii a výstupov zo stretnutí
- Vypracovanie štatistických reportov v Exceli
- Budeš mať na starosti správu výdavkov a prípravu finančných analýz
- Budeš prvým kontaktom pre obchodných partnerov– preto je nevyhnuté, aby si ovládal/a anglický jazyk
Hľadáme vhodného kandidáta do medzinárodnej spoločnosti, ktorý by zvládal viacero vecí naraz a zároveň si stále udržal úsmev na perách.
Čo bude tvojou náplňou prace?
- Starostlivosť o celú pracovnú agendu manažérov
- Organizácia služobných ciest, stretnutí, meetingov, príprava prezentácii a výstupov zo stretnutí
- Vypracovanie štatistických reportov v Exceli
- Budeš mať na starosti správu výdavkov a prípravu finančných analýz
- Budeš prvým kontaktom pre obchodných partnerov– preto je nevyhnuté, aby si ovládal/a anglický jazyk
Požadujeme
Spĺňaš nasledujúce podmienky?
- Plynulá komunikácia v Anglickom jazyku je PODMIENKOU
- Minimálne dvojročná skúsenosť na podobnej pozícií
- Si zodpovedný, spoľahlivý a flexibilný človek so silným time-managmentom a dobrými organizačnými schopnosťami
- Máš v malíčku Excel, Word, Power Point, SharePoint, Outlook či OneNote
Ak áno, nezabudni zaslať svoj životopis
- Plynulá komunikácia v Anglickom jazyku je PODMIENKOU
- Minimálne dvojročná skúsenosť na podobnej pozícií
- Si zodpovedný, spoľahlivý a flexibilný človek so silným time-managmentom a dobrými organizačnými schopnosťami
- Máš v malíčku Excel, Word, Power Point, SharePoint, Outlook či OneNote
Ak áno, nezabudni zaslať svoj životopis
Benefity
- Finančný bonus
- Multisport karta
- Dovolenka navyše
- Refferal bonus
- Škôlka
- Flexibilný pracovný čas a home office
- Vzdelávania, workshopy a mnoho iného
- Workshops, education possibilities
- Multisport karta
- Dovolenka navyše
- Refferal bonus
- Škôlka
- Flexibilný pracovný čas a home office
- Vzdelávania, workshopy a mnoho iného
- Workshops, education possibilities
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 4131553
Dátum zverejnenia: 28.7.2021
2021-07-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac