Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Senior HR Konzultant
Miesto práce
Nitra
Nitra
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 500 EUR/mesiac1000 - 1500 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
1 000 - 1 500 EUR/mesiac1000 - 1500 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Do nášho Grafton tímu hľadáme skúseného kolegu z prostredia personálnej agentúry alebo interného HR. Pracujte vo firme, ktorá je známa svojou kvalitou a profesionalitou a prináša možnosť kariérneho rastu ako aj spoluprácu s top zamestnávateľmi v regióne !
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Aktívny nábor zamestnancov na naše otvorené pozície u klientov - prevažne výrobný sektor
- Príprava pracovných dokumentov, zmlúv a dodatkov pre dočasne pridelených zamestnancov
- Príprava podkladov na spracovanie miezd, veľmi úzka spolupráca s mzdovým oddelením
- Príprava podkladov na fakturáciu, spolupráca s finančným oddelením
- Denné riešenie otázok a požiadaviek dočasne pridelených zamestnancov týkajúcich sa dokumentov, miezd, dochádzky, dovoleniek a iných pracovnoprávnych záležitostí
- Selekcia kandidátov, overovanie ich zručností a schopností, vedenie pohovoroch s uchádzačmi o zamestnanie a ich odporúčanie klientovi
- Aktívna práca s databázou kandidátov, prezentovanie pracovných pozícií
- Rozvoj vzťahov a aktívna komunikácia s pridelenými klientmi
- Poradenstvo klientom pri pokrývaní náborových potrieb
- Aktívna komunikácia a spolupráca s ostatnými členmi tímu, rovnako ako s kolegami na iných oddeleniach a iných pobočkách spoločnosti
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Aktívny nábor zamestnancov na naše otvorené pozície u klientov - prevažne výrobný sektor
- Príprava pracovných dokumentov, zmlúv a dodatkov pre dočasne pridelených zamestnancov
- Príprava podkladov na spracovanie miezd, veľmi úzka spolupráca s mzdovým oddelením
- Príprava podkladov na fakturáciu, spolupráca s finančným oddelením
- Denné riešenie otázok a požiadaviek dočasne pridelených zamestnancov týkajúcich sa dokumentov, miezd, dochádzky, dovoleniek a iných pracovnoprávnych záležitostí
- Selekcia kandidátov, overovanie ich zručností a schopností, vedenie pohovoroch s uchádzačmi o zamestnanie a ich odporúčanie klientovi
- Aktívna práca s databázou kandidátov, prezentovanie pracovných pozícií
- Rozvoj vzťahov a aktívna komunikácia s pridelenými klientmi
- Poradenstvo klientom pri pokrývaní náborových potrieb
- Aktívna komunikácia a spolupráca s ostatnými členmi tímu, rovnako ako s kolegami na iných oddeleniach a iných pobočkách spoločnosti
Požadujeme
Pri výbere vhodného kandidáta sú pre nás nasledujúce schopnosti a zručnosti kľúčové:
- VŠ vzdelanie
- Znalosť pracovnoprávnej dokumentácie a praktická znalosť Zákonníka práce sú PODMIENKOU
- Predchádzajúce skúsenosti s recruitmentom z interného HR oddelenia, prípadne z agentúrneho prostredia sú PODMIENKOU
- Pozornosť na detail - potrebná pri príprave pracovných dokumentov, spracovaní podkladov na mzdy
- Výborné komunikačne zručnosti - schopnosť efektívne komunikovať s kandidátmi z výrobného sektora ako aj administratívy
- Flexibilita a pracovné nasadenie - náš svet je dynamický, veci sa rýchlo menia a flexibilní kolegovia, ktorí dokážu rýchlo reagovať sú u nás úspešní
- PC znalosti – MS Office - práca s interným systémom, MS Excel, webovou databázou a pod.
- VŠ vzdelanie
- Znalosť pracovnoprávnej dokumentácie a praktická znalosť Zákonníka práce sú PODMIENKOU
- Predchádzajúce skúsenosti s recruitmentom z interného HR oddelenia, prípadne z agentúrneho prostredia sú PODMIENKOU
- Pozornosť na detail - potrebná pri príprave pracovných dokumentov, spracovaní podkladov na mzdy
- Výborné komunikačne zručnosti - schopnosť efektívne komunikovať s kandidátmi z výrobného sektora ako aj administratívy
- Flexibilita a pracovné nasadenie - náš svet je dynamický, veci sa rýchlo menia a flexibilní kolegovia, ktorí dokážu rýchlo reagovať sú u nás úspešní
- PC znalosti – MS Office - práca s interným systémom, MS Excel, webovou databázou a pod.
Benefity
Ponúkame nasledovné BENEFITY:
- Finančné bonusy v závislosti od výkonu a kvality administratívnej práce - vyplácané na mesačnej báze
- Možnosť home-office
- Stravné lístky 4,30 €
- 2 sick days/rok
- Dovolenka navyše
- Tréningy a školenia v oblasti HR, plné úvodné zaškolenie na celú pracovnú náplň
- Podpora jazykového vzdelávania
- Multisport karta
- Ovocný deň, káva a pitný režim v office
- Finančné bonusy v závislosti od výkonu a kvality administratívnej práce - vyplácané na mesačnej báze
- Možnosť home-office
- Stravné lístky 4,30 €
- 2 sick days/rok
- Dovolenka navyše
- Tréningy a školenia v oblasti HR, plné úvodné zaškolenie na celú pracovnú náplň
- Podpora jazykového vzdelávania
- Multisport karta
- Ovocný deň, káva a pitný režim v office
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 4071533
Dátum zverejnenia: 29.4.2021
2021-04-29
lokalita: Nitra Pozícia: HR generalist, Personalista, Personálny konzultant Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac