Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Personálny konzultant
Miesto práce
okres Prešov
okres Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
800 - 1 200 EUR/mesiac800 - 1200 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
800 - 1 200 EUR/mesiac800 - 1200 € (+ prípadné ďalšie odmeny)
Chcete získať stabilnú a dlhodobú prácu v medzinárodnej personálnej agentúre GI GROUP? Láka Vás agentúrne prostredie a práca vo firme, ktorá je známa svojou kvalitou a profesionalitou? Naša pozícia Perosnálneho konzultanta prináša možnosť profesionálneho rastu ako aj spoluprácu s top zamestnávateľmi v regióne.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Aktívny nábor zamestnancov na naše otvorené pozície u klientov - prevažne výrobný sektor (automotive, retail, strojársky, potravinársky priemysel a iné)
- Selekcia kandidátov, overovanie ich zručností a schopností, vedenie pohovorov s uchádzačmi o zamestnanie a ich odporúčanie klientovi
- Aktívna práca s databázou kandidátov, prezentovanie pracovných pozícií
- Príprava pracovných dokumentov, zmlúv a dodatkov
- Príprava podkladov na fakturáciu, spolupráca s finančným oddelením
- Rozvoj vzťahov a aktívna komunikácia s pridelenými klientmi
- Poradenstvo klientom pri pokrývaní náborových potrieb
- Zadávanie inzercie do pracovných portálov
- Alternatívne vyhľadávanie vhodných uchádzačov - letáky, SMS kampane, web kampane, Facebook a iné
- Aktívna komunikácia a spolupráca s ostatnými členmi tímu, rovnako ako s kolegami na iných oddeleniach a iných pobočkách spoločnosti
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
- Aktívny nábor zamestnancov na naše otvorené pozície u klientov - prevažne výrobný sektor (automotive, retail, strojársky, potravinársky priemysel a iné)
- Selekcia kandidátov, overovanie ich zručností a schopností, vedenie pohovorov s uchádzačmi o zamestnanie a ich odporúčanie klientovi
- Aktívna práca s databázou kandidátov, prezentovanie pracovných pozícií
- Príprava pracovných dokumentov, zmlúv a dodatkov
- Príprava podkladov na fakturáciu, spolupráca s finančným oddelením
- Rozvoj vzťahov a aktívna komunikácia s pridelenými klientmi
- Poradenstvo klientom pri pokrývaní náborových potrieb
- Zadávanie inzercie do pracovných portálov
- Alternatívne vyhľadávanie vhodných uchádzačov - letáky, SMS kampane, web kampane, Facebook a iné
- Aktívna komunikácia a spolupráca s ostatnými členmi tímu, rovnako ako s kolegami na iných oddeleniach a iných pobočkách spoločnosti
Požadujeme
Hľadáme kolegu, ktorý by mal spĺňať tieto kritériá:
- VŠ vzdelanie
- Predchádzajúce skúsenosti z oblasti Personalistiky, Recruitmentu, prípadne z agentúrneho prostredia sú PODMIENKOU
- Praktická znalosť Zákonníka práce VEĽKOU VÝHODOU
- Pozornosť na detail - potrebná pri príprave pracovných dokumentov, spracovaní podkladov na mzdy
- Výborné komunikačne zručnosti - schopnosť efektívne komunikovať s kandidátmi z výrobného sektora ako aj administratívy
- Orientácia na zákazníka - zisťovanie potrieb zákazníka a rýchle reagovanie, efektívna spolupráca s klientom aj kandidátom
- Flexibilita a pracovné nasadenie - náš svet je dynamický, veci sa rýchlo menia a flexibilní kolegovia, ktorí dokážu rýchlo reagovať sú u nás úspešní
- PC znalosti – MS Office - práca s interným systémom, MS Excel, webovou databázou a pod.
- VŠ vzdelanie
- Predchádzajúce skúsenosti z oblasti Personalistiky, Recruitmentu, prípadne z agentúrneho prostredia sú PODMIENKOU
- Praktická znalosť Zákonníka práce VEĽKOU VÝHODOU
- Pozornosť na detail - potrebná pri príprave pracovných dokumentov, spracovaní podkladov na mzdy
- Výborné komunikačne zručnosti - schopnosť efektívne komunikovať s kandidátmi z výrobného sektora ako aj administratívy
- Orientácia na zákazníka - zisťovanie potrieb zákazníka a rýchle reagovanie, efektívna spolupráca s klientom aj kandidátom
- Flexibilita a pracovné nasadenie - náš svet je dynamický, veci sa rýchlo menia a flexibilní kolegovia, ktorí dokážu rýchlo reagovať sú u nás úspešní
- PC znalosti – MS Office - práca s interným systémom, MS Excel, webovou databázou a pod.
Benefity
Ponúkame nasledovné benefity:
- Finančné bonusy v závislosti od výkonu vyplácané na mesačnej báze
- Možnosť home-office
- Tréningy a školenia v oblasti HR, plné úvodné zaškolenie na celú pracovnú náplň
- Finančné bonusy v závislosti od výkonu vyplácané na mesačnej báze
- Možnosť home-office
- Tréningy a školenia v oblasti HR, plné úvodné zaškolenie na celú pracovnú náplň
Informácie
Zašlite nám svoj životopis v slovenskom jazyku a ak máte aj v anglickom jazyku.
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
Viac podobných pozícií nájdete na www.grafton.sk/sk/job-search?utm_source=jobboard&utm_medium=jobposition
ID: 4060683
Dátum zverejnenia: 13.4.2021
2021-04-13
lokalita: okres Prešov Pozícia: HR Koordinátor, Personalista, Recruiter, špecialista výberov Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 800 EUR/mesiac