Senior Logistics Supervisor

Miesto práce
Stará Turá
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
2 000 EUR/mesiac

- Zodpovednosť za vedenie zverenej skupiny zamestnancov - riadi a koučuje zvereným tím logistiky na dennej báze
- Zodpovednosť za dodržiavanie a vykonávanie mentoringu pracovnej disciplíny, BOZP, poriadku na pracoviskách a vnútorných pravidiel spoločnosti (PPE, 5S, začiatok a koniec práce a pod.)
- Zodpovednosť za plnenie pracovných úloh načas
- Koordinovanie aktivít k dosiahnutiu vopred stanovených cieľov v oblastiach kvantita, kvalita, čas, náklady, BOZP a iné v zmysle interných smerníc
- Koordinovať činnosti súvisiace s prácou definovanej skupiny najmä: informovaním podriadených o dennom pláne činnosti a expedície z 3 PL, kontrolovaním aktuálneho stavu zásob a vytvorených dodacích listov v 3 PL, pomáhaním koordinovať prípravu a expedovanie hotových výrobkov a OT konečným zákazníkom
- V prípade potreby záskok Vedúceho logistiky
- Podieľanie sa na projektoch súvisiacich so zlepšením práce
- Manažovanie zdrojov na podporu a udržanie zavádzania HOS za zverenú oblasť
- Vykonávanie činnosti zabezpečujúce poriadok a čistotu na pracovisku a dodržiavanie 5S
- Pravidelná účasť a reporting výsledkov na poradách
- Zodpovednosť za zverené predmety (prístroje, nástroje, pomôcky...) potrebné k výkonu zverenej práce
- Kontrola dodržiavanie OOPP a dodržiavanie pravidiel BOZP
- Zodpovednosť za efektívne zaškoľovanie zamestnancov a tvorbu plánov osobného rozvoja
- Vyhodnocovanie závad
- Zavádzanie nápravných opatrení
- Vedenie mítingov Tier2
- Podporovať a zapájať ostatných do neustáleho zlepšovanie (Keizen, PER...), zlepšovať produktivitu, kvalitu a iných ukazovateľov
- Pravidelne používať Go-and-See, pre podchytenie aktuálnej situácie
- Udržiavať model správanie, konať ako líder a viesť ostatných svojím príkladom
- Zabezpečiť obnovu transakcií v SAP a riešiť nezrovnalosti v skladových zásobách medzi 3PL WM a SAPom
- Blízko spolupracuje na riešení zákazníckych reklamácii
- Rieši stratu tovaru medzi 3PL a zákazníkom, vytvára podklady pre fakturovanie strát tovaru
- Ostatné práce podľa pokynov nadriadeného

Požadujeme

• Ochota vzdelávať sa
• Globálne myslenie
• Samostatnosť a flexibilita
• Schopnosť tímovej spolupráce
• Schopnosť budovania dobrých medziľudských vzťahov
• Orientácia na zákazníka a rast
• Manažerské predpoklady
• Orientácia na neustále zlepšovanie
• Efektívna komunikácia
• Prezentačné schopnosti
• Adaptabilita
• Schopnosť predávať informácie a
skúsenosti
• Proaktívny prístup
• Schopnosť pracovať pod tlakom
• Organizačné schopnosti
• Aktívny typ orientovaný na výsledky
• Schopnosť riešiť viac úloh
• Schopnosť sa rozhodovať správne a rýchlo

Benefity

- Práca v medzinárodnej spoločnosti
- Práca v jednozmennej prevádzke
- Moderné priestory
- Priateľský kolektív
- Zabezpečená teplá strava priamo na pracovisku
- Možnosť využívania firemnej dopravy
- Dochádzkový bonus
- 13. plat na základe hospodárskych výsledkov
- Sociálne benefity rôzneho charakteru
ID: 4021736  Dátum zverejnenia: 18.1.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 2 000 EUR/mesiac