Výkonný riaditeľ do personálnej agentúry

GORAC s. r. o.

Miesto práce
Malacky
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.6.2024
Mzdové podmienky (brutto)
2 500 - 4 000 EUR/mesiacK mzde je pripočítaná pohyblivá zložka na mesačnej báze pri splnení cieľov firmy - Kvartálne a ročné odmeny

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

​Hľadáme skúseného a motivovaného branch manažéra pre kanceláriu v Malackách. Táto pozícia zahŕňa riadenie denných operácií kancelárie, rozvoj obchodných stratégií, udržiavanie a rozširovanie klientely, ako aj vedenie a motiváciu tímu zamestnancov. Skúsenosti s personálnou agentúrou sú nevyhnutné.


Zamestnanecké výhody, benefity

- Konkurencieschopný plat a bonusový systém

- Pracovná zmluva na dobu neurčitú

- Príležitosti pre profesionálny rast a rozvoj

- Dynamické pracovné prostredie

- Možnosť ovplyvňovať rozvoj a rast úspešnej firmy

- Odborné školenia a jazykové kurzy

- Flexibilná pracovná doba

- Kvalitné pracovné nástroje

- Firemné vozidlo

Výsledná mzda bude dohodnutá v závislosti od skúseností kandidáta

Informácie o výberovom konaní

Štruktúrovaný životopis zašlite prosím e-mailom na adresu [email protected]
Do predmetu správy uveďte pozíciu, o ktorú sa uchádzate.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.5.2024 (ostáva ešte 14 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika, právo, manažment

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Mierne pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

3

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

​Čo od Vás očakávame?

- zodpovednosť za chod, fungovanie a stratégiu spoločnosti a jej postavenie na trhu

- plánovanie, vedenie, organizovanie a rozhodovanie o strategických procesoch vo firme

- navrhovanie, vývoj a implementácia strategických plánov spoločnosti, zodpovednosť za jej smerovanie

- obchodná činnosť a získavanie nových klientov a partnerstiev

- udržiavanie vzťahov s existujúcimi kľúčovými klientmi a partnermi

- zodpovednosť za partnerskú spoluprácu s inými partnermi

- kontrola manažovania náborových procesov


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Naša spoločnosť sa zaoberá poradenstvom a konzultáciami v oblasti riadenia firiem.
Zabezpečujeme pre spoločnosti krátkodobých ale aj dlhodobých pracovníkov prevažne na manažérske profesie.

Kontakt

Kontaktná osoba: Andrej Mackovič
Tel.: +421940654555
E-mail: poslať životopis
ID: 4815468  Dátum zverejnenia: 29.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac