Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Head of Customer Service v oblasti priemyslu
GoodWill Recruitment, s.r.o.
Miesto práce
Michalovce
Michalovce
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 2 200 EUR/mesiacCelková výška mzdy bude závisieť od skúsenosti a praxe.
1 500 - 2 200 EUR/mesiacCelková výška mzdy bude závisieť od skúsenosti a praxe.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Otvorená príležitosť pre skúsených Customer Service profesionálov, timlídrov či manažerov:
Pracovná náplň:
Pracovná náplň:
- riadenie tímu zákazníckeho servisu v oblasti priemyselnej výroby
- end-to-end prístup, od príjmania objednávok od zákazníka, cez čiastočné plánovanie až po prípravu podkladov pre fakturáciu
- sledovanie a nastavenie KPI
- motivácia tímu a rozvoj zamestnancov
- schopnosť prinášať efektívne riešenia
- proaktívny prístup pri zverených úlohach
- koordinácia spolupráce aj v rámci iných oddelení
- vedenie štatistík a reportingu
Zamestnanecké výhody, benefity
- profesionálne pracovné prostredie
- atraktívne platové ohodnotenie
- priestor na kariérny a profesný rast
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Strojársky priemysel
Výrobná strojárenská spoločnosť.
Výrobná strojárenská spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
technické, humanitné, ekonomické
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Prax na pozícii/v oblasti
zákazníckej podpory
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- podmienkou je aktívna znalosť AJ, + ďalší cudzí jazyk je veľkou výhodou
- skúsenosti z Customer Servis, prípadne Logistiky či nákupu v priemyselnom odvetví, je veľkou výhodou
- schopnosť viesť tím
- samostatnosť, zodpovednosť
- orientácia na zákazníka
- zmysel pre detail
- prozákazanícky a dynamický prístup
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme GoodWill Recruitment - Vaši kariérni inovátori. Ak chcete zmenu a máte chuť napredovať, pozrieme sa s vami na to, aké možnosti máte vo svojom segmente a zistíme, akú výzvu vám vieme ponúknuť. Vyhľadávame špecialistov v oblasti výroby, vývoja, logistiky, elektrotechniky, informačných technológií, financií či ľudských zdrojov. Môžeme sľúbiť osobný prístup, férovosť a čestnosť. Sme Goodwill Recruitment - spájame správnych ľudí so správnymi firmami.
Vážime si váš prejavený záujem a ďakujeme za zaslanie životopisu. Kontaktovať budeme kandidátov, ktorí spĺňajú požiadavky na danú pozíciu.
Vážime si váš prejavený záujem a ďakujeme za zaslanie životopisu. Kontaktovať budeme kandidátov, ktorí spĺňajú požiadavky na danú pozíciu.
Kontakt
ID: 4071045
Dátum zverejnenia: 24.5.2021
2021-05-24
lokalita: Michalovce Pozícia: Manažér call centra, Manažér logistiky, Špecialista podpory zákazníkov, Team leader Spoločnosť: GoodWill Recruitment, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac