Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Administrator
GoodRequest, s. r. o.
Miesto práce
Žilina
Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
plný úväzok, skrátený úväzok, živnosť
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 EUR/mesiacvýška platu závisí od skúsenosti kandidáta
1 000 EUR/mesiacvýška platu závisí od skúsenosti kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vytvárame digitálne produkty, ktoré majú zmysel, prinášajú hodnotu a menia svet. Pracujeme s TOP spoločnosťami v strednej Európe. Našimi klientmi sú Tatra banka, Nay, Tipos Extraliga, Bistro, ZSE Drive, iKros a mnoho ďalších.
Koho hľadáme do HR tímu?
Hľadáme HR Administratora/ku, ktorý má aspoň 2-ročnú prax v HR administratíve a v náborovom procese. (Výhodou je prax v IT firme.) Dôležitá je dôslednosť, precíznosť, komunikácia, organizácia a schopnosť dotiahnuť veci do konca.
Ideálny kandidát by mal mať nasledujúce zručnosti:
Administratívne aktivity v rámci HR (tvorba zmlúv, dodatkov a i.)
Selekcia životopisov uchádzačov o prácu
Evidencia a pravidelná aktualizácia databázy kandidátov
Inzerovanie voľných pracovných pozícií
Vedenie vstupných telefonických pohovorov, zasielanie technických zadaní
Plánovanie a pozývanie vhodných uchádzačov na pohovor
Testovanie jazykových znalostí
Aktívne vyhľadávanie kandidátov cez LinkedIn, Profesiu a iné pracovné portály a sociálne siete
Participácia na onboardingovom procese
Správa, údržba a aktualizácia informácií o zamestnancoch
Analýza HR dát a tvorba reportov
Administrácia dochádzky a podkladov pre mzdy
Participácia na marketingových aktivitách spoločnosti na veľtrhoch práce, komunikácia s univerzitami
Koho hľadáme do HR tímu?
Hľadáme HR Administratora/ku, ktorý má aspoň 2-ročnú prax v HR administratíve a v náborovom procese. (Výhodou je prax v IT firme.) Dôležitá je dôslednosť, precíznosť, komunikácia, organizácia a schopnosť dotiahnuť veci do konca.
Ideálny kandidát by mal mať nasledujúce zručnosti:
Administratívne aktivity v rámci HR (tvorba zmlúv, dodatkov a i.)
Selekcia životopisov uchádzačov o prácu
Evidencia a pravidelná aktualizácia databázy kandidátov
Inzerovanie voľných pracovných pozícií
Vedenie vstupných telefonických pohovorov, zasielanie technických zadaní
Plánovanie a pozývanie vhodných uchádzačov na pohovor
Testovanie jazykových znalostí
Aktívne vyhľadávanie kandidátov cez LinkedIn, Profesiu a iné pracovné portály a sociálne siete
Participácia na onboardingovom procese
Správa, údržba a aktualizácia informácií o zamestnancoch
Analýza HR dát a tvorba reportov
Administrácia dochádzky a podkladov pre mzdy
Participácia na marketingových aktivitách spoločnosti na veľtrhoch práce, komunikácia s univerzitami
Zamestnanecké výhody, benefity
Voľný pracovný čas a práca z domu
Firemný MacBook alebo Dell XPS, mobilný paušál a všetko čo budeš potrebovať
Jóga v office a príspevok na voľnočasové aktivity, multisport karta
Príjemný office s občerstvením, čerstvým ovocím, stolným futbalom a PS VR
Spoločné raňajky každý mesiac
Skvelá atmosféra, ktorú nikde inde nezažijete
Konferencie, hackaton, osobný mentor a maximálna podpora vzdelávania
Legendárne teambuildingy
Neobmedzený kariérny rast a podpora iniciatívy
Firemný MacBook alebo Dell XPS, mobilný paušál a všetko čo budeš potrebovať
Jóga v office a príspevok na voľnočasové aktivity, multisport karta
Príjemný office s občerstvením, čerstvým ovocím, stolným futbalom a PS VR
Spoločné raňajky každý mesiac
Skvelá atmosféra, ktorú nikde inde nezažijete
Konferencie, hackaton, osobný mentor a maximálna podpora vzdelávania
Legendárne teambuildingy
Neobmedzený kariérny rast a podpora iniciatívy
Informácie o výberovom konaní
Vhodných uchádzačov budeme telefonicky kontaktovať. Uchádzačom, ktorí nespĺňajú požiadavky pošleme vyjadrenie e-mailom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Management, Psychológia, IT Management
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
Jira Atlassian - Pokročilý
Atlassian Confluence - Pokročilý
Jira Atlassian - Pokročilý
Atlassian Confluence - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
HR administrator
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- veľmi dobré komunikačné a organizačné zručnosti
- cit pre detail a dokončovanie úloh
- prezentačné zručnosti
- cit pre detail a dokončovanie úloh
- prezentačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Vytvárame digitálne produkty, ktoré majú zmysel, prinášajú hodnotu a menia svet. Dôverujú nám svetové značky ako ZSE, Tatra Banka, Bistro, Jaguar, Reiffeisen, Ringier Axel Springier, Nay, iKROS, Forbes a ďalšie.
Do produktov, ktoré tvoríme vždy vkladáme srdce a pevne veríme, že ich tvoríme pre ľudí, ktorí ich budú reálne využívať. Sme skvelý kolektív s nezvyčajnou kultúrou, bohatými benefitmi a projektami, ktoré menia svet.
Do produktov, ktoré tvoríme vždy vkladáme srdce a pevne veríme, že ich tvoríme pre ľudí, ktorí ich budú reálne využívať. Sme skvelý kolektív s nezvyčajnou kultúrou, bohatými benefitmi a projektami, ktoré menia svet.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4022839
Dátum zverejnenia: 19.1.2021
2021-01-19
lokalita: Žilina Pozícia: HR asistent, HR Koordinátor, Recruiter, špecialista výberov Spoločnosť: GoodRequest, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac