Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Accounts Receivable Accountant
GoodCall Slovakia s.r.o
Trnava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok
ASAP
1 300 - 1 450 EUR/mesiacFinálna mzda závisí od vašich predošlých skúseností a bude obohatená o zaujímavé benefity a 13. a 14. plat
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme skúseného/ skúsenú účtovníčku/ účtovníka vystavených faktúr (accounts receivable), ktorý/á je pripravený/á stať sa súčasťou Globálneho Business Centra (GBS) so sídlom v Trnave.
CHCETE SA STAŤ SÚČASŤOU TRANZÍCIE PROCESOV Z INEJ KRAJINY? Momentálne hľadáme členov teamu pre USA a Nemecko. Pri podpore tranzície pre Ameriku máte dokonca možnosť služobnej cesty /2 týždne/ do USA, kde budete mať za úlohu tzv. shadowing pracovných postupov, procesov a prenos metodických postupov spracovania a účtovania AR do GBS v Trnave.
Vašou úlohou bude:
Evidencia faktúr:
- správne a presné zadávanie vydaných faktúr do účtovného systému alebo fakturačného softvéru.
- Odborné odsúhlasovanie bankových výpisov a udržiavanie presných finančných záznamom
Kontrola a výpočet DPH:
- vypočítavanie DPH pre faktúry a zabezpečenie, že sú správne evidované a vypočítané v súlade s platnými predpismi.
Sledovanie platieb:
- sledovanie stavu úhrady faktúr od klientov a v prípade potreby vykonávanie upomínacích a vymáhacích procesov.
- zabezpečovanie, aby boli platby riadne evidované a včas zúčtované.
- efektívne riešenie nezrovnalostí v upozorneniach avíz.
Komunikácia s klietami:
- komunikovanie s klientami ohľadne ich faktúr, odpovedanie na otázky týkajúce sa platby a poskytovanie potrebných informácií o fakturácii.
- Metodické riešenie reklamácií a nezrovnalostí súvisiacich s faktúrami, ponúkanie riešení a pomoc.
Proaktívna spolupráca e s klientami s cieľom získať chýbajúce informácie týkajúce sa platieb a zabezpečovanie presnosti.
Pravidelné reportovanie:
- príprava pravidelných reportov a analýz týkajúcich sa stavu vydaných faktúr, stavu platieb, vývoja v čase a ďalších relevantných údajov pre vedenie spoločnosti.
Spolupráca s ostatnými oddeleniami:
- spolupráca s ostatnými oddeleniami, ako je oddelenie predaja, dodávateľské oddelenie, účtovníctvo atď., aby sa zabezpečil plynulý chod fakturačného procesu a včasné identifikovanie prípadných problémov.
- riadenie procesu vymáhanie nesplatených pohľadávok.
Zamestnanecké výhody, benefity
Náš klient predstavuje stabilné a zamestnanecky atraktívne pracovné prostredie, k výhodám patria aj:
- 13. a 14. plat
- dochádzkový bonus (90 €)
- cestovný príspevok (20€)
- bonus na základe výkonu (5 %)
- vernostné výhody
- posilnená zdravotná starostlivosť
- možnosť prispievania na dôchodkové sporenie
- práca z domu (Home Office)
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
BOGE Rubber & Plastics je synonymom vynikajúcich produktov v oblasti technológie kontroly vibrácií a ľahkých komponentov pre automobilový priemysel. Ako dlhoročný partner vedúcich medzinárodných výrobcov automobilov vyvíja inovatívne riešenia pre mobilitu zajtrajška.
Pridajte sa ku Globálnemu Business Centru - interné centrum zdieľaných služieb, so sídlom v Trnave.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
SAP - Základy
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vzdelanie v oblasti účtovníctva, financií je výhodou, pokiaľ to nie je nahradené rokmi praxe
- Skúsenosti s fakturáciou a spravovaním pohľadávok, vrátane správy faktúr a inkasa min. 2 roky
- Znalosť príslušných účtovných predpisov a postupov
- Znalosť ERP systémov a softvéru
- Plynulá znalosť anglického jazyka, slovom aj písmom na úrovni B2
- Výhodou je znalosť francúzskeho alebo španielskeho jazyka
- Skúsenosti s iniciatívou na zlepšovanie procesov sú výhodou- samostatnosť a flexibilita je pri tranzícii kľúčová
- Dobré komunikačné schopnosti, zodpovedný postoj, flexibilný prístup, pozornosť na detail
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
GoodCall je moderná spoločnosť využívajúca najnovšie poznatky z oblasti náboru zamestnancov. Tento odbor prechádza v posledných rokoch rapídnym vývojom a nezaobíde sa bez podrobných znalostí technológií, sociálnych sietí a samozrejme aj modernej psychológie a marketingu.
Chceli by ste sa stať súčasťou nášho interného teamu?
Zistite o nás viac:
Využite možnosť pracovať v mladom tíme nadšencov.
Nie ste spokojní so svojou súčasnou prácou?
Naše najnovšie ponuky práce si môžete prezrieť kedykoľvek a úplne nezáväzne. Nikdy totiž neviete, kedy narazíte na svoju vysnívanú prácu.
Mrknite na naše video: https://youtu.be/jveJOptFr8g
GoodCall for Talent bol založený v marci 2014. Ako moderná dynamická personálne poradenská spoločnosť, ktorá sa sústredí na nový prístup vo vyhľadávaní talentov. Naším cieľom je pomáhať našim klientom realizovať recruitment cez nové trendy v recruitmente. Máme záujem na tom, aby sa značka zamestnávateľa nášho klienta zapojila do celkovej stratégie hľadania talentov.
Náš obchodný model vychádza z dynamických zmien na trhu spôsobených vplyvom internetu, sociálnych médií a meniacim sa demografickým rozložením pracovného trhu, najmä vstupom generácie Y.
Vzdelávame seba aj trh:
Vypočujte si predsedu akademickej rady Recruitment Academy, vzdelávacej platformy GoodCall-u: https://www.youtube.com/watch?v=jcY53W8TyF4
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.