Podpora pre technické objednávky s nemeckým jazykom

GoodCall Slovakia s.r.o

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Možný ihneď / Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 100 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Poskytuje služby v oblasti plánovania a koordinovania objednávok
• Vykonáva administratívne úlohy v rámci vytvárania štandardných ponúk a objednávok
• Plní plánovacie úlohy, napr. Objednávka / príprava fakturácie a rezervácie kapacít zamestnancov
• Plní úlohy v oblasti objednávania materiálu a služieb a podporuje plynulú realizáciu objednávok
• Pripravuje údaje týkajúce sa kvality k zákazníckym projektom
• Pripravuje príslušnú dokumentáciu a kontroluje správnosť údajov v systémoch spoločnosti
• Zaoberá sa problémami súvisiacimi s kvalitou v určenej pracovnej oblasti
• Kontroluje údaje a navrhuje prípadné zlepšenia procesov
• Monitoruje využitie interných a externých kapacít zamestnancov
• Reporting pre Vedúceho tímu obstarávania

Zamestnanecké výhody, benefity

• Momentálne 100% homeoffice, aj po skončení opatrení bude táto možnosť vo väčšine pracovného mesiaca
• Atraktívne prostredie SSC/ Práca v stabilnom kolektíve, v ktorom je vždy kolega, ochotný s čímkoľvek pomôcť
• Ideálna príležitosť pre absolventov / začiatok profesnej kariéry / možnosť vybudovať si úspešnú kariéru
• Možnosť využitia cudzích jazykov / zlepšenie na profesionálnu úroveň
• Príspevok na stravovanie je plne hradený zamestnávateľom
• Príspevok na DDS
• Výber benefitov v oblasti kultúry, športu, cestovania, vzdelávania či zdravotnej starostlivosti podľa vlastných záujmov a preferencií
• Rozvoj jazykových schopností - Zamestnanec má možnosť vybrať si jazykový kurz podľa jeho výberu a preferencií
• Sick days

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Telekomunikácie

Medzinárodná spoločnosť, jedna z najúspešnejších vo svojej oblasti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý

Počet rokov praxe

Technická podpora zákazníkov, Helpdesk, Špecialista pre komunikáciu
1

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Skúsenosti z medzinárodného servisného strediska (SSC) sú výhodou
• Proaktívny prístup
• Silná úroveň zodpovednosti a motivácie, zmysel pre detail
• Schopnosť pracovať v tíme aj individuálne
• Skúsenosti so správou objednávok a plánovaním zdrojov sú výhodou kandidáta
• Schopnosť vykonávať úlohy podľa harmonogramu a kvalitatívnych požiadaviek
• Ochota vzdelávať sa, prinášať návrhy na vylepšenia procesov

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

GoodCall je hrdým exkluzívnym partnerom pre nábor a HR poradenstvo pre spoločnosť, ktorá zadáva túto pracovnú pozíciu.

GoodCall je moderná spoločnosť využívajúca najnovšie poznatky z oblasti náboru zamestnancov. Tento odbor prechádza v posledných rokoch rapídnym vývojom a nezaobíde sa bez podrobných znalostí technológií, sociálnych sietí a samozrejme aj modernej psychológie a marketingu.

Chceli by ste sa stať súčasťou nášho interného teamu?
Zistite o nás viac:
Využite možnosť pracovať v mladom tíme nadšencov.
Nie ste spokojní so svojou súčasnou prácou?
Naše najnovšie ponuky práce si môžete prezrieť kedykoľvek a úplne nezáväzne. Nikdy totiž neviete, kedy narazíte na svoju vysnívanú prácu. Stiahnite si APPku GOODCALL a dostávajte notifikácie o nových pracovných ponukách priamo na mobil podľa svojich preferencii.
Go to: https://play.google.com/store/apps/details?id=eu.goodcall
https://apps.apple.com/us/app/goodcall-find-your-dream-job/id1250347549

Mrknite na naše video: https://youtu.be/jveJOptFr8g

GoodCall for Talent bol založený v marci 2014. Ako moderná dynamická personálne poradenská spoločnosť, ktorá sa sústredí na nový prístup vo vyhľadávaní talentov. Naším cieľom je pomáhať našim klientom realizovať recruitment cez nové trendy v recruitmente. Máme záujem na tom, aby sa značka zamestnávateľa nášho klienta zapojila do celkovej stratégie hľadania talentov.

Náš obchodný model vychádza z dynamických zmien na trhu spôsobených vplyvom internetu, sociálnych médií a meniacim sa demografickým rozložením pracovného trhu, najmä vstupom generácie Y.

Vzdelávame seba aj trh:
Vypočujte si predsedu akademickej rady Recruitment Academy, vzdelávacej platformy GoodCall-u: https://www.youtube.com/watch?v=jcY53W8TyF4

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Adresa spoločnosti

GoodCall Slovakia, s.r.o.
Plynárenská 1
821 09 Bratislava-Ružinov
www.goodcall.sk
ID: 4080080  Dátum zverejnenia: 12.5.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac