Asistent finančného oddelenia

GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o.

Miesto práce
Budča
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
od 700 € v závislosti od splnenia požiadaviek a kvality uchádzača; spoločnosť ponúka 13. plat

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplň práce - hlavná:
- sledovanie pohľadávok po lehote splatnosti, kontaktovanie zákazníkov (telefonicky / mailom, prípadne inak) za účelom urgovania faktúr po splatnosti, príprava a rozposielanie upomienok a všetky iné aktivity súvisiace s touto problematikou;
- spolupráca a komunikácia ohľadne zverených pohľadávok do mandátnej správy (prihlasovanie pohľadávok, sledovanie, nahlasovanie a overovanie úhrad od dlžných spoločností, ktoré sú v mandátnej správe);
- návrhy na právne riešenie pohľadávok;
- predkladanie návrhov na zlepšenie stavu pohľadávok finančnému manažérovi;
- vypracovanie návrhov splátkových kalendárov;
- príprava reportu o najväčších dlžníkoch spoločnosti a prezentácia aktuálneho stavu pohľadávok lokálnemu manažmentu („Trade debtors report“);
- odsúhlasovanie pohľadávok – riešenie z toho vzniknutých prípadných rozdielov;
- asistencia pri riešení reklamácií a vystavovaní dobropisov;
- príprava a evidencia započítania pohľadávok a záväzkov;
Iné:
- participácia na kontrole správnosti spracovaných údajov v systéme spoločnosti (karty zákazníka, cenové ponuky, štatistika dobierok...);
- asistencia pri každodennom spracovaní dobierok (príp. kompletné spracovanie v prípade čerpania dovoleniek na fin. oddelení);
- fakturácia; rozposielanie príloh k faktúram;
- komunikácia so zákazníkmi, resp. subdodávateľmi;
- príprava podkladov pre finančného manažéra, resp. hlavného účtovníka (pravidelné mesačné reporty, plány, ročná uzávierka ...);
- evidencia stravných lístkov;
- evidencia a kontrola spotreby PHM;
- inventarizácia majetku, skladové hospodárstvo;
- prípadne iné.

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť pracovať v modernej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- príjemný mladý pracovný kolektív
- príjemné a moderné pracovné prostredie
- výhodné platobné podmienky, 13. plat
- príležitosti na odborný a kariérny rast
- možnosť využívania cudzieho jazyka

Informácie o výberovom konaní

Pri obsadzovanej pracovnej pozícii sa jedná o zastupovanie počas materskej dovolenky. V prípade obojstrannej spokojnosti je však veľmi vysoká šanca, že pracovný pomer bude predĺžený aj po skončení materskej dovolenky.

V prípade, že spĺňate uvedené požiadavky a naša pracovná ponuka Vás oslovila, zašlite nám Váš štruktúrovaný životopis spolu s motivačným listom.

Dovoľujeme si Vás informovať, že kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí budú spĺňať naše požiadavky a predstavy o najvhodnejšom kandidátovi.

Ostatným uchádzačom týmto ďakujeme za záujem o prácu v našej spoločnosti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

preferované ekonomické (prípadne právne) zameranie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - pokročilý
Fakturácia - pokročilý
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
Skladové hospodárstvo - základy
Strojopis - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
SAP - základy

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

ZRUČNOSTI:
- PC zručnosti nevyhnutné !!!
- Microsoft Excel na vynikajúcej úrovni je absolútnou nevyhnutnosťou
- schopnosť rýchlo sa naučiť interný(é) systém(y) spoločnosti
- analytické a logické myslenie
- podvojné účtovníctvo
- hospodárska korešpondencia
- znalosť anglického jazyka
- znalosť maďarského jazyka výhodou, nie však podmienkou
- vzdelanie ekonomického (prípadne právneho) zamerania, prípadne prax na podobnej pozícii (s chápaním ekonomických súvislostí)
- skúsenosti so SAPom - výhodou

OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY:
- vynikajúce komunikačné schopnosti
- daná pracovná pozícia si vyžaduje ASERTÍVNY typ osobnosti, ktorý rád komunikuje a nerobí mu problém komunikovať aj s "problémovými" zákazníkmi jasne, vecne, dôrazne, avšak zároveň citlivo, pričom dodržiava základné princípy etiky a slušného správania
- ochota a schopnosť riešiť vzniknuté problémy
- záľuba v "práci s číslami"
- schopnosť pracovať precízne aj pod tlakom
- zmysel pre detail, dôslednosť a rozvaha
- samostatnosť
- zodpovednosť, spoľahlivosť
- tímová orientácia
- pozitívny prístup
- ideálne je bydlisko vo Zvolene alebo v blízkom okolí (Budča, Kováčová...)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

GLS Slovakia je dcérskou spoločnosťou General Logistics Systems B.V. (so sídlom v Amsterdame). GLS zabezpečuje spoľahlivé, vysokokvalitné zásielkové služby pre viac než 270 000 zákazníkov doplnené o logistické a expresné služby. "Líder v kvalite európskej logistiky zásielok" je hlavným princípom GLS, pričom udržateľnosť je jednou zo základných hodnôt. Prostredníctvom vlastných a partnerských spoločností poskytuje Skupina GLS služby v 41 európskych štátoch a v 7 štátoch USA. Celosvetovo pôsobí na základe zmluvných dohôd. GLS má k dispozícii vyše 70 hlavných a regionálnych prekládkových stredísk a viac než 1000 diep. So svojou pozemnou sieťou je GLS jedným z vedúcich poskytovateľov zásielkových služieb v Európe. GLS má 17 000 zamestnancov a denne je na cestách pre GLS približne 26 000 vozidiel. Za finančný rok 2016/17 dosiahla GLS príjem 2,5 miliardy eur a prepravila 508 miliónov zásielok.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Adresa spoločnosti

GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o.
Lieskovská cesta 13
962 21 Lieskovec
http://www.gls-slovakia.sk
ID: 3143665   Dátum zverejnenia: 13.7.2018   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 700 € v závislosti od splnenia požiadaviek a kvality uchádzača; spoločnosť ponúka 13. plat