Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Project Support Specialist
GLOBESY, s.r.o.
Miesto práce
Žilina, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Žilina, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 300 EUR/mesiacSkúsenosti nás potešia. Predveď nám ich a radi im prispôsobíme mzdové podmienky aj náplň práce.
Od 1 300 EUR/mesiacSkúsenosti nás potešia. Predveď nám ich a radi im prispôsobíme mzdové podmienky aj náplň práce.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu hľadáme nového parťáka/parťáčku, ktorý/á bude pravou rukou nášho Resource Managera. Tvojou úlohou však nebude robenie kávy, ale aktívna pomoc pri správe zdrojov a ich priraďovaní na projekty.
ČO BUDE TVOJOU ÚLOHOU:
• príprava podkladov a účasť na firemných stretnutiach, tvorba zápisov, organizácia stretnutí,
• evidencia a kontrola stavu jednotlivých projektov,
• komunikácia s projektovými manažérmi, ako aj tímlídrami a ich podpora,
• participácia na vyhodnocovaní jednotlivých projektov, tvorba reportov a výstupov podľa zadania,
• aktívna správa firemných kapacít a ich priradzovanie na projekty v spolupráci s tímlídrami a projektovými manažérmi,
• účasť na služobných cestách,
• správa a rozvoj interného systému pre plánovanie projektov.
Táto pozícia vyžaduje kombináciu organizačných schopností, dôslednosti, komunikačných zručností, technikality a schopnosti vidieť cestu aj tam, kde iní vidia prekážku. Hľadáme teda dynamickú osobnosť s vnútorným drive-om a schopnosťou systematicky dotiahnuť veci do konca. Budeš to ty?
ČO BUDE TVOJOU ÚLOHOU:
• príprava podkladov a účasť na firemných stretnutiach, tvorba zápisov, organizácia stretnutí,
• evidencia a kontrola stavu jednotlivých projektov,
• komunikácia s projektovými manažérmi, ako aj tímlídrami a ich podpora,
• participácia na vyhodnocovaní jednotlivých projektov, tvorba reportov a výstupov podľa zadania,
• aktívna správa firemných kapacít a ich priradzovanie na projekty v spolupráci s tímlídrami a projektovými manažérmi,
• účasť na služobných cestách,
• správa a rozvoj interného systému pre plánovanie projektov.
Táto pozícia vyžaduje kombináciu organizačných schopností, dôslednosti, komunikačných zručností, technikality a schopnosti vidieť cestu aj tam, kde iní vidia prekážku. Hľadáme teda dynamickú osobnosť s vnútorným drive-om a schopnosťou systematicky dotiahnuť veci do konca. Budeš to ty?
Zamestnanecké výhody, benefity
ČO U NÁS NÁJDEŠ:
• flexibilný pracovný čas a možnosť homeoffice,
• sick days a narodeninové voľno,
• projekty, pri ktorých sa budeš môcť neustále prekonávať a posúvať svoju odbornosť,
• priestor pre kreativitu pri hľadaní riešení a veľa uší, ktoré chcú počuť tvoje nápady,
• benefitný systém, v ktorom myslíme aj na nováčikov,
• možnosť zúčastniť sa jazykových kurzov, školení a konferencií,
• zabezpečené rôzne športoviská spolu s partiou kolegov, ktorí ti na nich budú robiť spoločnosť.
A hlavne atmosféru, v ktorej na ľuďoch naozaj záleží. V práci aj po práci.
• flexibilný pracovný čas a možnosť homeoffice,
• sick days a narodeninové voľno,
• projekty, pri ktorých sa budeš môcť neustále prekonávať a posúvať svoju odbornosť,
• priestor pre kreativitu pri hľadaní riešení a veľa uší, ktoré chcú počuť tvoje nápady,
• benefitný systém, v ktorom myslíme aj na nováčikov,
• možnosť zúčastniť sa jazykových kurzov, školení a konferencií,
• zabezpečené rôzne športoviská spolu s partiou kolegov, ktorí ti na nich budú robiť spoločnosť.
A hlavne atmosféru, v ktorej na ľuďoch naozaj záleží. V práci aj po práci.
Informácie o výberovom konaní
Hľadáme človeka, ktorý chápe súvislosti, je kreatívny, podporuje rozvoj a prináša vlastný pohľad.
Ak Ťa táto ponuka zaujala a hľadáš príležitosť pre svoj ďalší rast v prostredí IT spoločnosti, neváhaj, pošli, prosím, svoj životopis a motivačný list na našu e-mailovú adresu
[email protected]. Do predmetu, prosím, uveď názov pozície.
Ak Ťa táto ponuka zaujala a hľadáš príležitosť pre svoj ďalší rast v prostredí IT spoločnosti, neváhaj, pošli, prosím, svoj životopis a motivačný list na našu e-mailovú adresu
[email protected]. Do predmetu, prosím, uveď názov pozície.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Informatika, Ekonomika, Manažment, Právo, Obchod a marketing
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Pokročilý
PC, Windows/MacOS - Pokročilý
Informačné systémy - Základy
IT technológii, aplikácie - Základy
PC, Windows/MacOS - Pokročilý
Informačné systémy - Základy
IT technológii, aplikácie - Základy
Vodičský preukaz
B
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Samostatnosť a zodpovednosť vo vykonávaní úloh
• Vynikajúce komunikačné schopnosti
• Schopnosť systematicky pracovať a dokončiť úlohy
• Silná organizácia a timemanagement
• Schopnosť nazerať na svet očami zákazníka
• Kreativita a ochota skúšať nové veci
• Pozitívny prístup
• Vynikajúce komunikačné schopnosti
• Schopnosť systematicky pracovať a dokončiť úlohy
• Silná organizácia a timemanagement
• Schopnosť nazerať na svet očami zákazníka
• Kreativita a ochota skúšať nové veci
• Pozitívny prístup
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
KEBY TI BOLO NAŠE MENO NEZNÁME
Náš GLOBESY život začal ešte v roku 2002, kedy sme začali stavať základy IT firmy. Na tých dnes stojí implementačná a konzultačná spoločnosť s pobočkami v Žiline a Bratislave, ktorá má na konte viac ako 50 implementačných projektov pre najväčšie firmy na Slovensku a v Česku a vyše 55 000 koncových používateľov pracuje s našimi riešeniami.
To, aká je u nás atmosféra a ľudia, sa nedá úplne opísať, to treba zažiť. Ako IT firma si uvedomujeme, že práve ľudia sú našim najväčším esom v rukáve, takže robíme všetko pre to, aby sa u nás cítili čo najlepšie. Výsledok? Priemerná dĺžka pracovného pomeru je dnes u nás viac ako 9 rokov. Nie sme dokonalí, ani bez chyby, ale na ľuďoch nám naozaj záleží. To možno dokazuje aj fakt, že sme začínali s pár nadšencami a väčšina z nich je pod našou strechou dodnes – teraz už ako teamleaderi či senior experti na svoje oblasti.
Náš GLOBESY život začal ešte v roku 2002, kedy sme začali stavať základy IT firmy. Na tých dnes stojí implementačná a konzultačná spoločnosť s pobočkami v Žiline a Bratislave, ktorá má na konte viac ako 50 implementačných projektov pre najväčšie firmy na Slovensku a v Česku a vyše 55 000 koncových používateľov pracuje s našimi riešeniami.
To, aká je u nás atmosféra a ľudia, sa nedá úplne opísať, to treba zažiť. Ako IT firma si uvedomujeme, že práve ľudia sú našim najväčším esom v rukáve, takže robíme všetko pre to, aby sa u nás cítili čo najlepšie. Výsledok? Priemerná dĺžka pracovného pomeru je dnes u nás viac ako 9 rokov. Nie sme dokonalí, ani bez chyby, ale na ľuďoch nám naozaj záleží. To možno dokazuje aj fakt, že sme začínali s pár nadšencami a väčšina z nich je pod našou strechou dodnes – teraz už ako teamleaderi či senior experti na svoje oblasti.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4767155
Dátum zverejnenia: 29.2.2024
2024-02-29
lokalita: Žilina Pozícia: Administratívny pracovník, referent, IT manager, IT projektový manažér, Projektový manažér Spoločnosť: GLOBESY, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac