Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administrátor/Administrátorka
Global Solutions Services SR, s.r.o.
Miesto práce
Dúbravská cesta 14, Karlova Ves
Dúbravská cesta 14, Karlova Ves
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď príp. dohodou
Ihneď príp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1.300 €/brutto
1.300 €/brutto
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Na tejto pozícii budete zabezpečovať nasledovné činnosti:
- administrácia slovenských a zahraničných spoločností,
- koordinácia aktivít s projekt managerom, privátnymi bankármi a klientom,
- zabezpečenie chodu projektu pre klientov od jeho vzniku, cez realizáciu, až po ukončenie,
- predpríprava zmluvnej a inej dokumentácie a ich kontrola,
- príprava podkladov pre účtovníctvo a audit,
- fakturácia,
- zabezpečenie úhrad záväzkov spoločnosti,
- komunikácia s audítorom a klientom,
- kontrola a výpočet dane,
- príprava valných zhromaždení k odsúhlaseniu účtovnej závierky.
- administrácia slovenských a zahraničných spoločností,
- koordinácia aktivít s projekt managerom, privátnymi bankármi a klientom,
- zabezpečenie chodu projektu pre klientov od jeho vzniku, cez realizáciu, až po ukončenie,
- predpríprava zmluvnej a inej dokumentácie a ich kontrola,
- príprava podkladov pre účtovníctvo a audit,
- fakturácia,
- zabezpečenie úhrad záväzkov spoločnosti,
- komunikácia s audítorom a klientom,
- kontrola a výpočet dane,
- príprava valných zhromaždení k odsúhlaseniu účtovnej závierky.
Zamestnanecké výhody, benefity
- týždeň dovolenky navyše,
- práca v mladom dynamickom kolektíve,
- možnosť kariérneho a osobnostného rastu.
- práca v mladom dynamickom kolektíve,
- možnosť kariérneho a osobnostného rastu.
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem o prácu v našej spoločnosti.
Prosíme uchádzačov/ky o túto pracovnú pozíciu, aby svoje profesné životopisy posielali formou e-mailu v slovenskom a anglickom jazyku. Na osobný pohovor budeme pozývať uchádzačov, ktorí budú spĺňať nami zadané kritériá. Ostatným kandidátom ďakujeme a prajeme veľa úspechov v kariérnom i osobnom živote. Po skončení výberového konania budú všetky životopisy skartované.
Prosíme uchádzačov/ky o túto pracovnú pozíciu, aby svoje profesné životopisy posielali formou e-mailu v slovenskom a anglickom jazyku. Na osobný pohovor budeme pozývať uchádzačov, ktorí budú spĺňať nami zadané kritériá. Ostatným kandidátom ďakujeme a prajeme veľa úspechov v kariérnom i osobnom živote. Po skončení výberového konania budú všetky životopisy skartované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- aktívna znalosť anglického jazyka a to slovom aj písmom - min. úroveň B2,
- samostatnosť a zodpovednosť,
- časová flexibilita a diskrétnosť,
- chuť vzdelávať sa,
- aktívny a proklientský prístup.
- samostatnosť a zodpovednosť,
- časová flexibilita a diskrétnosť,
- chuť vzdelávať sa,
- aktívny a proklientský prístup.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Obchodné poradenstvo pre miestnych aj zahraničných klientov.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2351633
Dátum zverejnenia: 8.11.2018
2018-11-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent audítora, Ekonóm, Fakturant, Účtovník Spoločnosť: Global Solutions Services SR, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1.300 €/brutto