Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Podpora predaja
Global Payments s.r.o.
Místo práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
1 100 - 1 500 EUR/měsíc1100 EUR/měsíc
1 100 - 1 500 EUR/měsíc1100 EUR/měsíc
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pracovná náplň
· Vypracovanie zmluvnej dokumentácie pre klientov v spolupráci s obchodným týmom
· Denná korešpondencia (písomná) od merchantov a k merchantom
· Vedenie spisovej dokumentácie a jej archivácia
· Zodpovedá za kvalitu poskytovaných služieb merchantom v rámci svojej pôsobnosti
· Nahlasuje incidenty v prípade nekorektnej funkčnosti systémov alebo iných komponentov ktoré majú dopad na kvalitu poskytovanej služby
· Zodpovednosť za správne a korektné zadávanie údajov do systémov pre správu obchodnej agendy
· Podpora obchodného predajného tímu, podpora koncovým zákazníkom spoločnosti podľa potreby napr. riešenie reklamácií, spracovanie požiadaviek a pod.
· Aktívna komunikácia s klientmi z pohľadu dennej prevádzky
· Pravidelný reporting vedeniu spoločnosti podľa potreby
· Poskytuje poradenstvo klientom, vrátane riešenia reklamácií a sťažností
Požiadavky a osobnostné předpoklady
· SŠ/VŠ vzdelanie
· Word, Excel, PowerPoint, Access, Outlook – pokročilý
· Tímový hráč so zameraním na dosahovanie individuálnych cieľov
· Precíznosť a zodpovednosť za svoju prácu
· Výborné komunikačné schopnosti na vnútornej aj vonkajšej úrovni
· Dobrý time management a plánovanie vlastných činností
· Vysoká úroveň ústnej aj písomnej komunikácie a prezentácie
· Časová flexibilita a orientácia na klienta
· Vysoká úroveň ústnej aj písomnej komunikácie a prezentácie GP , podmienkou Nemecký jazyk aktívne, podpora aj pre nemecky hovoriacich klientov (AT).
Naša spoločnosť ponúka svojim zamestnancom
· Zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
· Nadštandardné finančné ohodnotenie
· Zaujímavý sociálny program s množstvom benefitov
· Voľno naviac určené na regeneráciu zamestnanca
· Eventy, Teambuildingy
· Know-how
· Notebook, mobilný telefón
· Kariérny postup
Informace o náboru
http://www.lmcg2.com/pd/1358180755?rps=183&source=10&exportID=0
ID: 3603667
Dátum zverejnenia: 19.4.2019
2019-04-19
lokalita: Bratislava Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Helpdesk operátor, Obchodní referent, Specialista back office Spoločnosť: Global Payments s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1 100 - 1 500 EUR/měsíc1100 EUR/měsíc