Account Manager - Bratislavský, Nitrianský a Trnavský kraj

Global Payments Europe, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 2 500 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


Hlavnou rolou je zaistenie dosiahnutia obchodného plánu v segmente veľkých a stredných národných klientov a podpora pri akvizícií medzinárodných klientov v spolupráci a pod vedením s Senior KAM.

Významnou rolou je aj vyhľadávanie, negociácia a udržiavanie externých predajných sietí, ktoré vytvárajú alternatívny zdroj obchodných príležitostí s cieľom naplnenia obchodného plánu.

Vaša rola a zodpovednosti:

  • zopovednosť za dosiahnutie výsledkov a naplnenie obch. plánov svojich a tímu AM
  • starostlivosť o zverených klientov, akvizícia nových zákazníkov, vedenie obchodných rokovaní
  • plnenie plánu podľa nastavených kritérií, pravidelný reporting vedeniu spoločnosti a Senior Key Account Managerovi
  • komunikácia s kľúčovými zákazníkmi a udržiavanie dobrých vzťahov so súčasnými a novými VIP klientmi, udržiavanie nadštandardných vzťahov s lokálnou bankou
  • supervízia jednotlivých zverených kľúčových projektov alebo aktivít GP
  • aktívne prinášat´návrhy na inovácie a zlepšovanie procesov a služieb poskytovaných GP
  • analýza potrieb klienta z pohľadu obchodu s cieľom zabezpečiť pozitívny klientský zážitok a spokojnosť
  • podieľa sa na podpore spolupráce s externými sieťami a vyhľadáva nové obchodné príležitosti/predajné kanály na komerčnej báze

Vaše vedomosti, zručnosti a schopnosti:

  • skúsenosti z obdobnej pozície aspoň 2 roky
  • tímový hráč so zameraním na dosahovanie individuálnych cieľov
  • schopnosť prichádzať s vlastnými riešeniami problémov a situácií v zmysle pravidiel GP
  • vysoká úroveň verbálnej a písomnej komunikácie a prezentácie – vrátane verejných vystúpení (SK, EN)
  • dobrý time management a plánovanie, flexibilita a ochota cestovať
  • silný cit pre potreby zákazníkov, orientácia na klienta (vnútorného aj vonkajšieho) s vynikajúcim klientským servisom

Naše benefity:

  • zaujímavé finančné ohodnotenie
  • ročný bonus do 10% mzdy
  • príspevok 240 EUR ročne do kafeterie
  • hybridný pracovný režim
  • pružná pracovná doba
  • 4 my days – platené volno nad rámec dovolenky
  • stravenky alebo stravenkový paušál v hodnote 5 EUR za odpracovaný den plně hrazené zaměstnavatelem
  • príspevok na penzijné a životné poistenie
  • možnosti jazykových kurzov v prípade potreby
  • výborná káva na pracovisku a skvelý tím :-)

Informácie o výberovom konaní

http://www.lmcg2.com/pd/1609160798?rps=183&source=10&exportID=0

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
ID: 4492915  Dátum zverejnenia: 2.1.2023  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac