

Administratívny pracovník - kontrola a fakturácia dokumentov
Global Blue Slovakia s. r. o.
Miesto práce
Prievozská, Bratislava
Prievozská, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
830 EUR/mesiacplat je fixný a nemenný po skušobnej dobe
830 EUR/mesiacplat je fixný a nemenný po skušobnej dobe
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
CSC Bratislava prijíma niekoľko tisíc formulárov na dennej báze (situácia spred Covid -19). Hlavným cieľom tejto pozície je efektívne a transparentne riadiť prvý kontakt pre všetky formuláre, vrátane medzipodnikových.
Operation representative IC bude zastupovať všetky aktivity spojené s medzipodnikovými formulármi (IC), ktoré začínajú s ich prijímaním a končia ich vyfakturovaním. Taktiež bude pomáhať s dolu uvedenými aktivitami v rámci Operation tímu. Teda bude v úzskom kontakte so všetkými členmi Operation tímu a tiež s ostatnými processingovými tímami.
Hlavné ciele pozície:
• Triedenie pošty, prijímanie zväzkov formulárov v našom systéme a ich následná registrácia do databázy
• Prijímanie medzipodnikových formulárov
• Kontrolovanie formulárov oproti prijatým reportom
• Fakturácia medzipodnikových formulárov - spolupráca s účtovníkmi pred a po fakturácii, kontrola pripravených zväzkov systéme a následné tlačenie faktúr
Požadovaná znalosť angličtiny: B1 využívaná v písomnej komunikácii
Reportovanie a spolupráca:
• úzka spolupráca so všetkými členmi Operation tímu, všetkými oddeleniami CSC
• úzka spolupráca s účtovným oddelením GB
Pracovný čas:
Príchody do práce 6:00-9:00, práca 8 hod + 30 min obed
Operation representative IC bude zastupovať všetky aktivity spojené s medzipodnikovými formulármi (IC), ktoré začínajú s ich prijímaním a končia ich vyfakturovaním. Taktiež bude pomáhať s dolu uvedenými aktivitami v rámci Operation tímu. Teda bude v úzskom kontakte so všetkými členmi Operation tímu a tiež s ostatnými processingovými tímami.
Hlavné ciele pozície:
• Triedenie pošty, prijímanie zväzkov formulárov v našom systéme a ich následná registrácia do databázy
• Prijímanie medzipodnikových formulárov
• Kontrolovanie formulárov oproti prijatým reportom
• Fakturácia medzipodnikových formulárov - spolupráca s účtovníkmi pred a po fakturácii, kontrola pripravených zväzkov systéme a následné tlačenie faktúr
Požadovaná znalosť angličtiny: B1 využívaná v písomnej komunikácii
Reportovanie a spolupráca:
• úzka spolupráca so všetkými členmi Operation tímu, všetkými oddeleniami CSC
• úzka spolupráca s účtovným oddelením GB
Pracovný čas:
Príchody do práce 6:00-9:00, práca 8 hod + 30 min obed
Zamestnanecké výhody, benefity
• Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• Možnosť osobnostného a kariérneho rastu
• Priateľská atmosféra
• Príspevok na multisport kartu (fitness, wellness, masáže)
• Pravidelný príspevok do Cafeteria Benefit systému
• 3 dni dovolenky navyše
• príspevok na stravovanie
• Tretí pilier
• knižnica
• referral program, suggestion program
• občerstvenie vo firme (ovocie, raňajky a iné občerstvenie)
• Sick days
• Možnosť osobnostného a kariérneho rastu
• Priateľská atmosféra
• Príspevok na multisport kartu (fitness, wellness, masáže)
• Pravidelný príspevok do Cafeteria Benefit systému
• 3 dni dovolenky navyše
• príspevok na stravovanie
• Tretí pilier
• knižnica
• referral program, suggestion program
• občerstvenie vo firme (ovocie, raňajky a iné občerstvenie)
• Sick days
Informácie o výberovom konaní
Jedná sa o nenáročnú administratívnu prácu vhodnú aj pre čerstvých absolventov. Nedostatok skúseností nie je problém, všetko vás naučíme.
Pozícia je vhodnejšia skôr pre ženy.
Za zaslanie životopisu v slovenskom jazyku vopred ďakujeme, no vzhľadom na množstvo životopisov budeme kontaktovať len vybraných kandidátov.
Pozícia je vhodnejšia skôr pre ženy.
Za zaslanie životopisu v slovenskom jazyku vopred ďakujeme, no vzhľadom na množstvo životopisov budeme kontaktovať len vybraných kandidátov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Office - Základy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• aktívny prístup k práci,
• snaha učiť sa nové veci,
• byť tímový hráč
• snaha učiť sa nové veci,
• byť tímový hráč
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Global Blue Slovakia s.r.o. je spoločnosť, ktorá sa zaoberá sprostredkovaním návratu časti DPH zahraničným turistom, pri vývoze nimi zakúpeného tovaru mimo EU. Ide o známu a uznávanú medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu na celom svete. Viac na www.globalblue.com
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
ID: 4151903
Dátum zverejnenia: 12.5.2023
2023-05-12
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Global Blue Slovakia s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 830 EUR/mesiac