Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník / Skenovanie dokumentov
Global Blue Slovakia s. r. o.
Miesto práce
Prievozská 4d, Bratislava
Prievozská 4d, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
640€/mesiac, mesačná variabilná zložka
640€/mesiac, mesačná variabilná zložka
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Global Blue ponúka klientom, fyzickým osobám prevažne zo zahraničia, atraktívne zníženie ceny zakúpeného tovaru tým, že im umožňuje získať naspäť hodnotu DPH po jeho vývoze (tzv. Tax Free Shopping). Centrum zdieľaných služieb, ktoré má Global Blue v Bratislave je druhou najväčšiou pobočkou spoločnosti s približne 250 zamestnancami. Práve do Bratislavy prichádzajú denne tisícky žiadostí od turistov, ktoré je potrebné skontrolovať, digitalizovať, vyplatiť a v prípade nezrovnalostí našim zákazníkom asistovať.
Tím na oddelení skenovania má na zodpovednosti najmä skenovanie dokumentov podľa pokynov a podľa potrieb jednotlivých krajín, triedenie a vyberanie chýb zo spracovaných zväzkov a archiváciu dokumentov po ich oskenovaní.
Hlavné zodpovednosti na pozícii:
1. Skenovanie dokumentov podľa pokynov a podľa potreby jednotlivých krajín, ktoré sú spracovávané v CSC.
2. Triedenie a vyberanie chýb zo spracovaných zväzkov na základe podkladov a inštrukcií od jednotlivých tímov. Následne je zväzok pripravený na archiváciu.
3. Archivácia dokumentov po ich oskenovaní do systému a ich zabezpečenie odvozu do externého skladu alebo krajiny pôvodu podľa inštrukcií.
4. Otváranie obálok a z nich vyberanie prijatých dokumentov. Následné rozdelenie do prislúchajúceho tímu.
5. Skenovanie žiadostí pre potreby Outsourcingu a ich ďalšieho spracovania
6. Skenovanie faktúr
7. Kontrola správnosti oskenovaných zväzkov po brigádnikoch alebo po členoch tímov pre potreby ďalšieho spracovanie a ich priradenia k faktúram
Okrem výhod flexibilného pracovného času sa môžete tešiť na mladý kolektív, množstvo benefitov a neformálne pracovné prostredie.
Tím na oddelení skenovania má na zodpovednosti najmä skenovanie dokumentov podľa pokynov a podľa potrieb jednotlivých krajín, triedenie a vyberanie chýb zo spracovaných zväzkov a archiváciu dokumentov po ich oskenovaní.
Hlavné zodpovednosti na pozícii:
1. Skenovanie dokumentov podľa pokynov a podľa potreby jednotlivých krajín, ktoré sú spracovávané v CSC.
2. Triedenie a vyberanie chýb zo spracovaných zväzkov na základe podkladov a inštrukcií od jednotlivých tímov. Následne je zväzok pripravený na archiváciu.
3. Archivácia dokumentov po ich oskenovaní do systému a ich zabezpečenie odvozu do externého skladu alebo krajiny pôvodu podľa inštrukcií.
4. Otváranie obálok a z nich vyberanie prijatých dokumentov. Následné rozdelenie do prislúchajúceho tímu.
5. Skenovanie žiadostí pre potreby Outsourcingu a ich ďalšieho spracovania
6. Skenovanie faktúr
7. Kontrola správnosti oskenovaných zväzkov po brigádnikoch alebo po členoch tímov pre potreby ďalšieho spracovanie a ich priradenia k faktúram
Okrem výhod flexibilného pracovného času sa môžete tešiť na mladý kolektív, množstvo benefitov a neformálne pracovné prostredie.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Možnosť na sebe pracovať (jazykové kurzy, možnosť kariérneho rastu)
• Priestor na relaxáciu (MultiSport karta, bežecké podujatia, teambuildingy, dovolenka na viac)
• Finančné benefity (3.pilier, mesačné odmeny, gastro karta, preplácané nadčasy, darčekové poukážky)
• Priestor na relaxáciu (MultiSport karta, bežecké podujatia, teambuildingy, dovolenka na viac)
• Finančné benefity (3.pilier, mesačné odmeny, gastro karta, preplácané nadčasy, darčekové poukážky)
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu nám prosím pošlite svoj životopis v slovenskom jazyku. Tešíme sa na Vašu reakciu!
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Záujem o administratívu
• Aktívny prístup práci
• Zmysel pre rýchlosť a precíznosť
• Aktívny prístup práci
• Zmysel pre rýchlosť a precíznosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Global Blue Slovakia s.r.o. je spoločnosť, ktorá sa zaoberá sprostredkovaním návratu časti DPH zahraničným turistom, pri vývoze nimi zakúpeného tovaru mimo EU. Ide o známu a uznávanú medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu na celom svete. Viac na www.globalblue.com
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
Kontakt
ID: 3824133
Dátum zverejnenia: 3.12.2019
2019-12-03
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Archivár, správca registratúry, Back office špecialista Spoločnosť: Global Blue Slovakia s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 640€/mesiac, mesačná variabilná zložka