Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník na účtovníctve
Global Accounting Services, s. r. o.
Miesto práce
Dúbravská cesta 14, Karlova Ves
Dúbravská cesta 14, Karlova Ves
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
plný úväzok, skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
7 EUR/hod.Mzda: Od 7 EUR brutto/1 hodina.
7 EUR/hod.Mzda: Od 7 EUR brutto/1 hodina.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu účtovníkov hľadáme nového, šikovného kolegu/kolegyňu, ktorý/á bude po zaškolení a získaní potrebných zručností zabezpečovať nasledovné činnosti:
- administratívna podpora na oddelení účtovníctva
- spracovávanie, triedenie, príprava a tlač podkladov pre účtovné oddelenie
- vyhľadávanie, evidencia a archivácia dokumentov
- kopírovanie, skenovanie a zakladanie dokumentov
- základné účtovanie faktúr a banky v spolupráci so zodpovedným účtovníkom
- príprava tabuliek a prehľadov podľa zadania zodpovedného účtovníka
- ďalšie administratívne a organizačné práce podľa dennej operatívy
Zamestnanecké výhody, benefity
Ponúkame vám:
- príjemné pracovné prostredie
- flexibilný pracovný čas
- získanie skúseností pre študenta, ktorý má ambície venovať sa účtovníctvu
Informácie o výberovom konaní
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem, ktorý si veľmi vážime.
Pozývať budeme vybraných uchádzačov spĺňajúcich zadané kritériá.
Kandidátom nezaradeným do výberového konania veľmi pekne ďakujeme a prajeme veľa pracovných i osobných úspechov.
Po skončení výberového konania nebudú životopisy archivované.
Pozývať budeme vybraných uchádzačov spĺňajúcich zadané kritériá.
Kandidátom nezaradeným do výberového konania veľmi pekne ďakujeme a prajeme veľa pracovných i osobných úspechov.
Po skončení výberového konania nebudú životopisy archivované.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
Ekonómia, účtovníctvo
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Očakávať od vás budeme:
- pohodový no zároveň zodpovedný prístup k práci,
- priateľskú povahu a otvorenú komunikáciu,
- aktívny prístup a dávku samostatnosti,
- orientáciu na detail, precíznosť a najmä vzťah k práci s číslami :-)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť zaoberajúca sa vedením účtovníctva a personálno - mzdovej agendy dodávateľským spôsobom.
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 4800441
Dátum zverejnenia: 16.4.2024
2024-04-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Účtovník Spoločnosť: Global Accounting Services, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 7 EUR/hod.