Referent odbytu - špeditér logistik

Gift Gallery s. r. o.

Miesto práce
Galvaniho 16, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
04.03.2018
Mzdové podmienky (brutto)
viaczložkový plat

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Dáme priestor pracovať v našej spoločnosti príjemnému, kolektívnemu, lojálnemu, priateľskému spolupracovníkovi.

Čo to vlastne za prácu je ?
Pracujeme v oblasti podpory predaja - predávame reklamné predmety, ktoré dovážame a sami ich tlačíme.
Máš záujem o prácu ktorá nie je monotónna, ktorá Ti každým dňom prinesie nové aktivity ?
Chceš cítiť vlastný priamy prínos pre odberateľa, ktorému si výrazne pomohol svojou prácou ?
Chceš poskytovať nie tovar ani službu ale HODNOTU ktorou sa stane z odberateľa spokojný partner a priateľ spoločnosti ?

Práca s reklamnými predmetmi je veľmi kreatívna a krásna svojou rôznorodosťou.
Príťažlivá pre aktívne žijúcich ľudí so záujmom o módne trendy, technické novinky, ktoré vedia byť použité na marketingové účely ako darčeky opatrené logom, alebo sloganom zákazníka.

Trochu viac informácií :
30% pracovnej náplne tvorí nasklaňovanie, vyskladňovanie tovaru administrácia pohybov. Ďalších 30% zabezpečovanie distribúcie zákazníkovi cez logistické spoločnosti, poštu, a 20% je administrácia a distribúcia tovaru do externých tlačiarní a od nich. A zbytok je fakturácia a reporty výkonov, vyhodnocovanie práce, hľadanie efektívnejšieho fungovania ako vlastného tak aj kolektívu.
Zabezpečíme Ti to čo potrebuješ k výkonu svojej práce aby si mohol podávať vysoké výkony.
My pracujeme do kedy je treba, často po pracovnej dobe. Pre Teba to nie je podmienkou, no budeme radi ak dokážeš naplniť očakávania zákazníkov a dať zo seba to, čo Ťa uspokojuje a zvyšuje Tvoj výkon.
Pracovisko je neďaleko obchodných centier dobre dostupné z diaľnice.

Zamestnanecké výhody, benefity

Rôzne také ktoré považuješ z a zaujímavé možno iba Ty, radi ich nastavíme ruku v ruke s našimi požiadavkami.
napr. kľzavá pracovná doba, čiastočný home office, sick days, podpora osobného rozvoja..

Máme však požiadavky : ( tie sú načo ? )
Chceme tých najlepších, čo sa zaradia medzi nás bez toho aby tím investoval neprimerane veľa času do školení.
Preto maj 3 roky praxe ako dispečer, ovládaj hospodársku administráciu a korešpondenciu. Jazyk AJ, NJ výhodou, excell, prines referencie .
Výborný prejav písomný aj ústny – komunikačný typ. Zručný v internet, email. Motivovaný úspechom.

Informácie o výberovom konaní

Ak nás chceš zaujať a zúčastniť sa aktivít ktorými posilníš náš kolektív čakáme Tvoje CV, dôvod prečo chceš u nás pracovať a :

Aké sú tvoje platové požiadavky?
Na akú dobu sa u nás chceš zamestnať?
Čomu vďačíš sa svoje doterajšie pracovné úspechy?
Čo potrebuješ k výkonu svojej práce ?

Tešíme sa na nového člena nášho tímu / to nie je fráza ...

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Hospodárska korešpondencia - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Radi by sme upriamili Tvoju pozornosť na maličkosti ktoré sú pre nás zásadné :
Dbáme na kvalitu ( veľmi )... Na dobré vzťahy s partnermi... Riadime sa Etickým kódexom.. Pre nás je „človek“ najdôležitejší, veď bez neho by firma nemala hodnotu... U nás sa riešia problémy činmi, nie sťažovaním sa... nevyhovárame sa na príčiny, ale ich zmeníme aby ich dôsledky boli vyhovujúce... sme proaktívny a konáme s otvorenou mysľou...neustále vzdelávanie je neodmysliteľné a nás udržuje vo forme... dbáme na adaptovanie noviniek do predaja, ktorých vývoj a charakter neustále mapujeme...zúčastňujeme na výstavách v Európe... pracujeme technológiami ktoré isto nepatria do starého železa, tým sa budeš cítiť ako v pokrokovej spoločnosti k čomu čakáme že sám prispeješ...
Skrátka u nás každý pracuje na tom, ako najlepšie uspokojiť potreby zákazníka ktorý sa stane spokojným stabilným partnerom.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

GIFT GALLERY s.r.o. je spoločnosť, so stabilným podielom na trhu reklamných predmetov (od roku 1993 do 2017 sa volala REDA s.r.o.) vďaka svojim skúsenostiam, kvalite a dobrému menu (ISO 9001:2011, ocenenia od NIC SR - Bonitná firma, Stabilná firma). Poskytujeme okrem predaja reklamných predmetov a ich tlače vlastnými technológiami aj poradenstvo a všestrannú starostlivosť o zákazníka na celom území Slovenska.

Sme dobrý kolektív lojálnych pracovníkov a takého hľadáme aj teraz.
Možno si ním práve Ty.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov
ID: 3313125  Dátum zverejnenia: 18.2.2018  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: viaczložkový plat