Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér call centra
Miesto práce
okres Prešov
okres Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
- Vedenie telefonickej komunikácie s klientmi, pomoc pri riešení problémov
- Pri komunikácii s klientom byť milý a zdvorilý, dbať na dobrý image firmy
- Poskytovanie informácií týkajúcich sa daných výrobov/služieb
- Budovanie a verifikácia databázy, podľa požiadaviek projektu
- Zabezpečovanie, prípadný predaj výrobkov/služieb
- Zhromažďovanie a aktualizovanie objednávok
- Zabezpečovanie promo-akcií
- Dodržiavanie „ skript“
- Zúčastňovanie sa začínajúcich, prebiehajúcich a končiacich projektov na základe pokynov nadriadeného
- Plnenie inštrukcií podľa svojho nadriadeného
- Riadiť sa kódexom spoločnosti, a dodržiavanie stanovených pravidiel
- Dbanie na dodržiavanie poriadku a čistoty na svojom pracovisku a v priestoroch spoločnosti
- Zodpovednosť za zariadenia na pracovisku, na ktorom v danom dni pracujete
- Pri komunikácii s klientom byť milý a zdvorilý, dbať na dobrý image firmy
- Poskytovanie informácií týkajúcich sa daných výrobov/služieb
- Budovanie a verifikácia databázy, podľa požiadaviek projektu
- Zabezpečovanie, prípadný predaj výrobkov/služieb
- Zhromažďovanie a aktualizovanie objednávok
- Zabezpečovanie promo-akcií
- Dodržiavanie „ skript“
- Zúčastňovanie sa začínajúcich, prebiehajúcich a končiacich projektov na základe pokynov nadriadeného
- Plnenie inštrukcií podľa svojho nadriadeného
- Riadiť sa kódexom spoločnosti, a dodržiavanie stanovených pravidiel
- Dbanie na dodržiavanie poriadku a čistoty na svojom pracovisku a v priestoroch spoločnosti
- Zodpovednosť za zariadenia na pracovisku, na ktorom v danom dni pracujete
Požadujeme
- skúsenosti s predajom koncovému zákazníkovi vítané
- predchádzajúca prax
- predajné zručnosti, zameriavanie sa na výsledok a zákazníka
- komunikatívnosť, obchodné vyjednávanie
- schopnosť samostatnej práce a časovej flexibility
- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
- predchádzajúca prax
- predajné zručnosti, zameriavanie sa na výsledok a zákazníka
- komunikatívnosť, obchodné vyjednávanie
- schopnosť samostatnej práce a časovej flexibility
- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
ID: 3205901
Dátum zverejnenia: 4.10.2017
2017-10-04
lokalita: okres Prešov Pozícia: Manažér call centra Spoločnosť: Grafton Slovakia s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou