Manažér call centra

Miesto práce
okres Prešov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

- Vedenie telefonickej komunikácie s klientmi, pomoc pri riešení problémov
- Pri komunikácii s klientom byť milý a zdvorilý, dbať na dobrý image firmy
- Poskytovanie informácií týkajúcich sa daných výrobov/služieb
- Budovanie a verifikácia databázy, podľa požiadaviek projektu
- Zabezpečovanie, prípadný predaj výrobkov/služieb
- Zhromažďovanie a aktualizovanie objednávok
- Zabezpečovanie promo-akcií
- Dodržiavanie „ skript“
- Zúčastňovanie sa začínajúcich, prebiehajúcich a končiacich projektov na základe pokynov nadriadeného
- Plnenie inštrukcií podľa svojho nadriadeného
- Riadiť sa kódexom spoločnosti, a dodržiavanie stanovených pravidiel
- Dbanie na dodržiavanie poriadku a čistoty na svojom pracovisku a v priestoroch spoločnosti
- Zodpovednosť za zariadenia na pracovisku, na ktorom v danom dni pracujete

Požadujeme

- skúsenosti s predajom koncovému zákazníkovi vítané
- predchádzajúca prax
- predajné zručnosti, zameriavanie sa na výsledok a zákazníka
- komunikatívnosť, obchodné vyjednávanie
- schopnosť samostatnej práce a časovej flexibility
- znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
ID: 3205901  Dátum zverejnenia: 4.10.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou