Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/ka obchodného a právneho oddelenia
GENERIX CONSULTING, s.r.o.
Miesto práce
Dvořákovo nábrežie 8/A, Bratislava
Dvořákovo nábrežie 8/A, Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vašou hlavnou náplňou práce bude:
- práca s tabuľkami, databázami existujúcich klientov, práca v Excel,
- tlač dokumentov, ich sumarizácia, kontrola, evidencia,
- zabezpečovanie podkladových dokumentácií, prezentácií a analýz,
- telefonický a písomný kontakt týkajúci sa jednotlivých projektov,
- spolupráca a komunikácia s právnym oddelením,
- bežná administratíva ( pošta, písomná korešpondencia, scan, evidencia obchodných zmlúv, práca s PC, vyhľadávanie na internete...).
Práca je vhodné pre študenta/tku VŠ, ktorý chce v budúcnosti pracovať v oblasti obchodu, práva alebo financií. Práca nie je myslená ako krátkodobá brigáda.
- práca s tabuľkami, databázami existujúcich klientov, práca v Excel,
- tlač dokumentov, ich sumarizácia, kontrola, evidencia,
- zabezpečovanie podkladových dokumentácií, prezentácií a analýz,
- telefonický a písomný kontakt týkajúci sa jednotlivých projektov,
- spolupráca a komunikácia s právnym oddelením,
- bežná administratíva ( pošta, písomná korešpondencia, scan, evidencia obchodných zmlúv, práca s PC, vyhľadávanie na internete...).
Práca je vhodné pre študenta/tku VŠ, ktorý chce v budúcnosti pracovať v oblasti obchodu, práva alebo financií. Práca nie je myslená ako krátkodobá brigáda.
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť odborného rastu a sebarealizácie,
- v budúcnosti možnosť finančnej zainteresovanosti na prebiehajúcich projektoch,
- príjemné pracovné prostredie, mladý kolektív, firemné akcie.
- v budúcnosti možnosť finančnej zainteresovanosti na prebiehajúcich projektoch,
- príjemné pracovné prostredie, mladý kolektív, firemné akcie.
Informácie o výberovom konaní
Vaše životopisy zasielajte v slovenskom jazyku na náš e-mail s uvedením pracovnej pozície. Poprosíme Vás uviesť formu štúdia, prípadne podľa rozvrhu Vašu možnosť, v ktorých dňoch viete pracovať.
Všetky životopisy budú starostlivo posúdené, kontaktovať však budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú nami požadované kritéria. Osobné údaje kandidátov, ktorí neuspeli vo výberovom konaní budú po jeho skončení zlikvidované v zmysle zákona o ochrane osobných údajov v platnom znení.
Všetky životopisy budú starostlivo posúdené, kontaktovať však budeme len uchádzačov, ktorí spĺňajú nami požadované kritéria. Osobné údaje kandidátov, ktorí neuspeli vo výberovom konaní budú po jeho skončení zlikvidované v zmysle zákona o ochrane osobných údajov v platnom znení.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické, príp. iné
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Expert
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Expert
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-študent/ka VŠ denného alebo externého štúdia ( práca na 5-6 hodín denne- v závislosti od rozvrhu),
- aktívny vodič,
- dobré organizačné schopnosti,
- dôslednosť pri plnení úloh,
- aktívny a samostatný prístup k práci,
- diskrétnosť, príjemné vystupovanie,
- dobré komunikačné schopnosti, flexibilita.
- aktívny vodič,
- dobré organizačné schopnosti,
- dôslednosť pri plnení úloh,
- aktívny a samostatný prístup k práci,
- diskrétnosť, príjemné vystupovanie,
- dobré komunikačné schopnosti, flexibilita.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Súkromné finančná spoločnosť, ktorá vznikla v roku 1997, patriaca do skupiny GENERIX GROUP LTD pôsobiacej v Londýne. Ako maklér a neskôr ako poistný agent pôsobila dlhodobo na poistnom trhu, v súčasnosti jej hlavným predmetom činnosti je predovšetkým poradenská činnosť v oblasti financií, obchodná činnosť a manažment firiem.
Počet zamestnancov
3-4 zamestnanci
ID: 3264238
Dátum zverejnenia: 8.12.2017
2017-12-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Paralegal - študent práva, Pomocný pracovník Spoločnosť: GENERIX CONSULTING, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou