Kariéra  /  Osobný poradca pre región Košice

Osobný poradca pre región Košice

Miesto práce

Košice

Termín nástupu

dohodou

Druh pracovného pomeru

živnosť

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chcete byť súčasťou poisťovne, ktorá udáva trendy?
Si skúsený obchodník/manažér vo vzťahu ku klientom a uvažuješ o zmene? Radi sa o Tebe dozvieme viac!
Práca osobného poradcu ťa nenúti pretrpieť každý deň za kancelárskym stolom. Komunikuj s ľuďmi, pracuj z akéhokoľvek miesta, ktoré si vyberieš sám. Mobilite sa hranice nekladú. Ale hlavne, nemrhaj energiou v práci, v ktorej nevidíš potenciál.
Prečo pracovať práve u nás?
• Viete získať viac skúseností, vzdelávania a viac pracovných výziev
• Kariérny rast automatický na základe výsledkov
• Finančný príjem s pohyblivou a Fixnou zložkou, kvartálnymi odmenami
• Súťaže a Motivácia je prirodzenou súčasťou pozície
• Máte možnosť využite svoje skúsenosti, nápady a riešenia
• Podporujeme ďalší rozvoj odborných znalostí a zručností vrátane učenia sa od úspešných odborníkov pretože kariérny rast z obchodníka až po Generálneho reprezentanta či Oblastného riaditeľa je aj Náš cieľ, nielen Váš
Pri akých aktivitách využijete Vaše skúsenosti, či získate nové?
• Správa vlastného portfólia klientov v uvedenom regióne s cieľom zabezpečiť rast produkcie
• Akvizícia nových klientov v regióne
• Zabezpečovať vysoko profesionálny a kvalitný servis a poradenstvo týmto klientom
• Monitoring situácie klientov vrátane navrhovania opatrení
• Zabezpečovanie rozvoja a prehlbovanie obchodných vzťahov s klientmi
• Sledovanie prostredia a konkurencie vo zverenom regióne
• Aktívna komunikácia s ostatnými útvarmi poisťovne

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo Vám ponúkame?
• Flexibilný pracovný čas
• Neobmedzené možnosti príjmu
• Moderné digitálne prostredie
• Kariéra vo vlastných rukách
• Atraktívne možnosti vzdelávania a mentoring
• Komplexné portfólio produktov
• Pomoc a podpora pri založení živnosti

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo pre túto prácu potrebujete?
• VŠ vzdelanie (SŠ s maturitou) + min. 2 roky poisťovacia/banková prax (výhodou)
• Veľmi dobre sa orientovať sa vo firemných poisťovacích/bankových produktoch
• Schopnosť rozmýšľať za klienta a hľadať preň najlepšie riešenia
• Vnímať v sebe obchodného ducha a mať ťah na bránku
• Chuť učiť sa a nebáť sa prichádzať s novými nápadmi
• Záujem o spoluprácu naprieč rôznymi oddeleniami

Mzdové podmienky (brutto)

dohodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Dana Juhasová
E-mail: poslať životopis