Kariéra  /  HR business partner

HR business partner

Miesto práce

Bratislava

Termín nástupu

Dohodou

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chceš sa posunúť v oblasti HR ďalej? Pridaj sa do nevšedného, dynamického tímu HR business partnerov a poď s nami pomáhať ľudom, firme a biznisu- rásť!

Ako?

  • budovaním  pevných vzťahov s manažérmi a zamestnancami pridelených útvarov
  • pochopením potrieb a výziev businessu
  • návrhmi a realizáciou HR riešení v oblasti vyhľadávania a výberu, performance managment, succession plánov, vzdelávania a organizačného manažmentu.
  • Koordináciou  životného cyklu zamestnancov na pridelených útvaroch (kalibrácia, succession plány, podpora pri nastavovaní individuálnych plánov rozvoja, talent manažment)


    Príde Ti to ako to nuda? U nás okrem“ business as usual“ budeš pracovať aj na:

    • rôznych HR projektoch na lokálnej a regionálnej úrovni
    • ako tím pracujeme na engagemente našich zamestnancov
    • a keďže je u nás práce neúrekom a snažíme sa vytvárať silné spojenie s kolegyňami z Comp &Ben – môžeš sa zapájať do spoločnej práce aj tu!

     

    Zamestnanecké výhody, benefity

    Ak sa staneš naším kolegom/kolegyňou, tak:

    • gastráče Ti platíme my
    • ak chceš cvičiť s Multisport, tak Ti prispejeme
    • s home officom nemáme problém
    • dáme Ti  extra dni voľna naviac
    • a veľa iného

    Informácie o výberovom konaní

    Zastupovanie počas MD/RD

    Požiadavky na zamestnanca

    Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

    vysokoškolské II. stupňa
    vysokoškolské III. stupňa

    Vodičský preukaz

    B

    Počet rokov praxe

    2

    Osobnostné predpoklady a zručnosti

    • proaktívny prístup k práci
    • ochota vždy pomôcť ľudom
    • "čuch" na správnych ľudí 
    • skúsenosti z interného HR min. 2 roky
    • schopnosť vidieť veci v širších súvislostiach
    • tímový hráč
    • zmysel pre humor


    Mzdové podmienky (brutto)

    1 300 EUR/mesiac1300 €/ mesiac/ brutto Výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania v závislosti od seniority kandidáta

    Inzerujúca spoločnosť

    Stručná charakteristika spoločnosti

    My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
    Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

    Počet zamestnancov

    500-999 zamestnancov

    Kontakt

    Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
    E-mail: poslať životopis
    ID: 3994361  Dátum zverejnenia: 2.11.2020  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac