Kariéra  /  Manažér/ka správy životného poistenia

Manažér/ka správy životného poistenia

Miesto práce

Bratislava

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Si tímový hráč so skúsenosťami s vedením ľudí? Komunikačné a organizačné zručnosti sú tvojou silnou stránkou? Úlohy a projekty vieš dotiahnuť do konca? Ak si odpovedal ÁNO, môže byť pre teba táto pozícia ideálnou príležitosťou.

Aké budú tvoje úlohy?

  • zodpovedať za celkovú správu životného poistenia (vykonávanie zmien na základe žiadostí klienta, vykonávanie zánikov poistných zmlúv a rizík v informačnom systéme plus ďalšie zaujímavé úkony týkajúce sa správy poistenia)
  • viesť a motivovať pridelený tím 10 ľudí, koordinovať a organizovať ich prácu
  • zefektívňovať a zlepšovať interné pracovné procesy a postupy
  • riešiť neštandardné, zložité a problematické situácie
  • pravidelne spolupracovať a komunikovať s ostatnými oddeleniami

Zamestnanecké výhody, benefity

Ak sa staneš naším kolegom/kolegyňou, tak:

  • gastráče ti platíme my
  • ak chceš cvičiť s Multisport, tak Ti prispejeme
  • s home officom nemáme problém
  • dáme Ti  extra dni voľna naviac

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • skúsenosť s riadením a koordináciou tímu, resp. ambícia byť tím-lídrom
  • schopnosť budovať pozitívne vzťahy, podporovať, povzbudzovať a motivovať pridelený tím
  • prezentácia, vyjednávanie a argumentácia na vysokej úrovni
  • angažovanosť, odolnosť voči stresu, analytické zručnosti
  • zručnosti v práci s MS Excel  - výhodou 
  • znalosť anglického jazyka – výhodou

Mzdové podmienky (brutto)

1 500 EUR/mesiacVýška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania v závislosti od seniority kandidáta a bude sa pohybovať od 1 500 EUR brutto

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis
ID: 3944131  Dátum zverejnenia: 29.7.2020  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac