Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Manažér/ka správy životného poistenia
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si tímový hráč so skúsenosťami s vedením ľudí? Komunikačné a organizačné zručnosti sú tvojou silnou stránkou? Úlohy a projekty vieš dotiahnuť do konca? Ak si odpovedal ÁNO, môže byť pre teba táto pozícia ideálnou príležitosťou.
Aké budú tvoje úlohy?
- zodpovedať za celkovú správu životného poistenia (vykonávanie zmien na základe žiadostí klienta, vykonávanie zánikov poistných zmlúv a rizík v informačnom systéme plus ďalšie zaujímavé úkony týkajúce sa správy poistenia)
- viesť a motivovať pridelený tím 10 ľudí, koordinovať a organizovať ich prácu
- zefektívňovať a zlepšovať interné pracovné procesy a postupy
- riešiť neštandardné, zložité a problematické situácie
- pravidelne spolupracovať a komunikovať s ostatnými oddeleniami
Zamestnanecké výhody, benefity
Ak sa staneš naším kolegom/kolegyňou, tak:
- gastráče ti platíme my
- ak chceš cvičiť s Multisport, tak Ti prispejeme
- s home officom nemáme problém
- dáme Ti extra dni voľna naviac
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosť s riadením a koordináciou tímu, resp. ambícia byť tím-lídrom
- schopnosť budovať pozitívne vzťahy, podporovať, povzbudzovať a motivovať pridelený tím
- prezentácia, vyjednávanie a argumentácia na vysokej úrovni
- angažovanosť, odolnosť voči stresu, analytické zručnosti
- zručnosti v práci s MS Excel - výhodou
- znalosť anglického jazyka – výhodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacVýška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania v závislosti od seniority kandidáta a bude sa pohybovať od 1 500 EUR brutto
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 3944131
Dátum zverejnenia: 29.7.2020
2020-07-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Referent správy poistenia, Referent správy zmlúv, Referent výberu poistného Spoločnosť: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac