Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Vedúci / vedúca oddelenia taxácie a oceňovania životného poistenia
Miesto práce
Lamačská cesta, 841 04 Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Ste líder s tímovým duchom a skúsenosťami so správou životného poistenia? Slová taxácia a oceňovanie sú pre Vás známe pojmy? Považujete za Vaše silné stránky komunikačné, organizačné zručnosti a taktiež aj doťahovanie vecí do konca? Ak ste odpovedali ÁNO, môže byť pre Vás táto pozícia ideálnou príležitosťou.
Vašou úlohou bude:
- zodpovednosť za výkon činností súvisiacich so správou a taxáciou poistných zmlúv životného poistenia
- vedenie prideleného tímu zamestnancov a realizácia celkovej stratégie a činností oddelenia
- zefektívňovanie a zlepšovanie pracovných procesov
- pravidelné sledovanie úrovne dosiahnutých ukazovateľov stanovených pre jednotlivé činnosti oddelenia a ich reportovanie
- riešenie neštandardných, zložitých a problematických situácií
- pravidelná spolupráca a komunikácia s ostatnými oddeleniami
Zamestnanecké výhody, benefity
Ak sa staneš naším kolegom/kolegyňou, tak:
- gastráče ti platíme my
- ak chceš cvičiť s Multisport, tak Ti prispejeme
- s home officom nemáme problém
- dáme Ti extra dni voľna naviac
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosť so správou poistenia (min. 3 roky)
- skúsenosť s riadením a koordináciou tímu, resp. ambícia byť tím-lídrom
- schopnosť budovať pozitívne vzťahy, podporovať, povzbudzovať a motivovať pridelený tím
- prezentácia, vyjednávanie a argumentácia na vysokej úrovni
- angažovanosť, odolnosť voči stresu, analytické zručnosti
- zručnosti v práci s MS Excel - výhodou
- znalosť anglického jazyka (základy) - výhodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacVýška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania v závislosti od seniority kandidáta a bude sa pohybovať od 1 500 EUR brutto
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 3924446
Dátum zverejnenia: 15.6.2020
2020-06-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Referent správy poistenia, Referent správy zmlúv, Referent výberu poistného Spoločnosť: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac