Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Admin support pre úsek poistných udalostí
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
ASAP
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Si študent/ka vysokej školy, ktorý/á chce svoj čas využiť efektívne? Chceš získať do CV-čka cenné skúsenosti z korporátneho prostredia jednej z najúspešnejších poisťovní na trhu a získať tak výhodu pri budúcom uplatnení? Ak si odpovedal/a áno, pošli nám svoje CV ešte dnes! :-)
Čo bude Tvojou úlohou?
- administratívna pomoc pri likvidácii poistných udalostí pod dozorom skúseného pracovníka
- evidencia a spracovanie poistných udalostí v internom systéme
- zabezpečovanie komunikácie a korešpondencie s klientmi aj v anglickom jazyku (v písomnej forme)
- iné ad-hoc úkony podľa pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
- príležitosť získať cennú prax v jednej z najúspešnejších poisťovní na Slovensku
- priateľský a nápomocný kolektív
- firemné akcie a teambuildingy
Informácie o výberovom konaní
brigáda
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- študent vysokej školy so záujmom o dlhodobejšiu spoluprácu
- flexibilita a schopnosť odpracovať 20h/týždeň
- anglický jazyk aspoň na úrovni B1
- zodpovedný a proaktívny prístup
- skúsenosť s administratívou je výhodou
Mzdové podmienky (brutto)
Od 4 EUR/hod.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 3916498
Dátum zverejnenia: 26.5.2020
2020-05-26
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 4 EUR/hod.