Kariéra  /  Admin support pre úsek poistných udalostí

Admin support pre úsek poistných udalostí

Miesto práce

Bratislava

Termín nástupu

ASAP

Druh pracovného pomeru

na dohodu (brigády)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Si študent/ka vysokej školy, ktorý/á chce svoj čas využiť efektívne? Chceš získať do CV-čka cenné skúsenosti z korporátneho prostredia jednej z najúspešnejších poisťovní na trhu a získať tak výhodu pri budúcom uplatnení? Ak si odpovedal/a áno, pošli nám svoje CV ešte dnes! :-)

Čo bude Tvojou úlohou?

  • administratívna pomoc pri likvidácii poistných udalostí pod dozorom skúseného pracovníka
  • evidencia a spracovanie poistných udalostí v internom systéme
  • zabezpečovanie komunikácie a korešpondencie s klientmi aj v anglickom jazyku (v písomnej forme)
  • iné ad-hoc úkony podľa pokynov nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

  • príležitosť získať cennú prax v jednej z najúspešnejších poisťovní na Slovensku
  • priateľský a nápomocný kolektív
  • firemné akcie a teambuildingy

Informácie o výberovom konaní

brigáda

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • študent vysokej školy so záujmom o dlhodobejšiu spoluprácu
  • flexibilita a schopnosť odpracovať 20h/týždeň
  • anglický jazyk aspoň na úrovni B1
  • zodpovedný a proaktívny prístup
  • skúsenosť s administratívou je výhodou

Mzdové podmienky (brutto)

Od 4 EUR/hod.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis
ID: 3916498  Dátum zverejnenia: 26.5.2020  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 4 EUR/hod.