Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Poď stážovať do našej Generali "rodiny" na úsek poistenia majetku a zodpovednosti
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
ASAP
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády), internship, stáž
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho kolektívu stážistov hľadáme šikovného študenta VŠ, ktorý by nám vypomáhal s nasledovnými aktivitami:
•správa a aktualizácia CRM systému,
•práca s Excelom – tvorba kontingenčných tabuliek a podobne,
•dohľadávanie a aktualizácia údajov,
•iné administratívne ad-hoc tasky podľa potrieb oddelenia a nadriadeného.
Zamestnanecké výhody, benefity
Čo ti môžeme ponúknuť ?
- možno získať relevantnú prax v jednej z najúspešnejších poisťovní na Slovensku už počas štúdia,
- priateľský kolektív,
- možnosť vzdelávať sa a rásť,
- účasť na zaujímavom stážistickom projekte, ktorý ti rozšíri obzory,
- firemné akcie, teambuildingy.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent vysokej školy
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Čo požadujeme?
- možnosť odpracovať 20hod/týždenne,
- ochotu vzdelávať sa prostredníctvom vykonávania širokého spektra úloh podľa pokynov nadriadeného,
- logické myslenie a precíznosť,
- angličtinu na úrovni B2 a vyššie,
- znalosť práce s Excelom na pokročilejšej úrovni.
Mzdové podmienky (brutto)
4€ - po zaškolení možnosť navýšenia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 3790434
Dátum zverejnenia: 18.10.2019
2019-10-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, CRM špecialista Spoločnosť: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 4€ - po zaškolení možnosť navýšenia