Kariéra  /  Asistentka regionalného riaditeľa

Asistentka regionalného riaditeľa

Miesto práce

Bratislava IV

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Radi uvítame novú posilu do nášho tímu v Bratislave, ktorá má rada rôznorodú administratívnu prácu. Táto práca nebude len o administratívne ale umožníme Ti nazrieť i do náboru nových kolegov.

Administratívna podpora:

  • Aktívne manažovanie kalendára riaditeľa, vrátane organizácií služobných ciest a prípravy podkladov,
  • Organizačná podpora projektov, koordinovanie termínov, zabezpečovanie podkladov,..
  • Administratívna podpora manažérov obchodnej siete, vybavovanie telefonickej a e-mailovej komunikácie,
  • Vypracovanie podkladov vo forme prezentácií (MS PowerPoint),
  • Príprava štatistík (MS Excel - tabuľky + grafy, ovládanie funkcií),

Podpora pri nábore kandidátov:

  • Aktívne vyhľadávanie kandidátov cez pracovné portály, soc. siete LinkedIN, Facebook
  • Prvotná telefonická komunikácia s kandidátmi + komunikácia mailom (zasielanie dokumentov o práci obchodníka / manažéra v Generali)
  • Starostlivosť o databázu kandidátov

Iné

  • Zaistenie denných a operatívnych činností súvisiacich s chodom agentúry.

Zamestnanecké výhody, benefity

Ak sa staneš naším kolegom/kolegyňou, tak:

  • v rámci flexibilného pracovného času pracuješ kedy chceš
  • gastráče ti platíme my
  • ak chceš cvičiť s Multisport, tak Ti prispejeme
  • s home officom nemáme problém
  • dáme Ti  extra dni voľna naviac

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Dobre prioritizuješ svoju prácu i úlohy tímu, si organizační talent. Skoordinovať ľudí, procesy, úlohy deadliny a dohliadnuť na to, že sa všetko včas a poriadne dotiahne do konca, je pro tebe hračkou.
  • Na každý problém nájdeš riešenie. Vymyslíš, zavoláš, zorganizuješ, navrhneš, pomôžeš. Tvoji kolegovia i šéf sa na tebe v každej situácií vždy vedia spoľahnúť, nikdy ich nenecháš v štichu.
  • Multitasking je pro tebe viac než iba obľúbené cudzie slovo. Dokážeš riešiť  niekoľko úloh naraz.

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

900€/Brutto

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme do prvej trojky najsilnejších poisťovní na slovenskom trhu. Našim zmyslom je ochrana a zvyšovanie kvality života našich klientov, ich rodín a komunít, kde pôsobíme.
O našich klientov a zamestnancov sa na Slovensku staráme už 22 rokov. Snažíme sa nájsť pre nich najoptimálnejšie riešenie v oblasti životného aj neživotného poistenia. Máme schopnosť nachádzať jednoduchšie, inteligentnejšie spôsoby, ako riešiť pracovné výzvy a reagovať na potreby klientov. Do všetkého, čo robíme, dávame energiu a nadšenie. Sme silne motivovaní dosahovať ciele. Ciele sú pre nás výzvou, pred ktorou sa nezastavujeme.
Vytvárame inšpiratívne prostredie, ktoré je otvorené novým a odvážnym nápadom. Snažíme sa byť prví, ktorí prichádzajú s novinkami v oblasti poisťovníctva a zároveň staviame na profesionalite a odbornosti našich zamestnancov.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Adresa spoločnosti

Generali Poisťovňa, a. s.
Lamačská cesta 3/A
841 04 Bratislava
http://www.generali.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Andrea Oravcová
Tel.: +421258572277
E-mail: poslať životopis
ID: 3738499   Dátum zverejnenia: 13.8.2019   Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   900€/Brutto