Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka regionalného riaditeľa
Miesto práce
Bratislava IV
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Radi uvítame novú posilu do nášho tímu v Bratislave, ktorá má rada rôznorodú administratívnu prácu. Táto práca nebude len o administratívne ale umožníme Ti nazrieť i do náboru nových kolegov.
Administratívna podpora:
- Aktívne manažovanie kalendára riaditeľa, vrátane organizácií služobných ciest a prípravy podkladov,
- Organizačná podpora projektov, koordinovanie termínov, zabezpečovanie podkladov,..
- Administratívna podpora manažérov obchodnej siete, vybavovanie telefonickej a e-mailovej komunikácie,
- Vypracovanie podkladov vo forme prezentácií (MS PowerPoint),
- Príprava štatistík (MS Excel - tabuľky + grafy, ovládanie funkcií),
Podpora pri nábore kandidátov:
- Aktívne vyhľadávanie kandidátov cez pracovné portály, soc. siete LinkedIN, Facebook
- Prvotná telefonická komunikácia s kandidátmi + komunikácia mailom (zasielanie dokumentov o práci obchodníka / manažéra v Generali)
- Starostlivosť o databázu kandidátov
Iné
- Zaistenie denných a operatívnych činností súvisiacich s chodom agentúry.
Zamestnanecké výhody, benefity
Ak sa staneš naším kolegom/kolegyňou, tak:
- v rámci flexibilného pracovného času pracuješ kedy chceš
- gastráče ti platíme my
- ak chceš cvičiť s Multisport, tak Ti prispejeme
- s home officom nemáme problém
- dáme Ti extra dni voľna naviac
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Dobre prioritizuješ svoju prácu i úlohy tímu, si organizační talent. Skoordinovať ľudí, procesy, úlohy deadliny a dohliadnuť na to, že sa všetko včas a poriadne dotiahne do konca, je pro tebe hračkou.
- Na každý problém nájdeš riešenie. Vymyslíš, zavoláš, zorganizuješ, navrhneš, pomôžeš. Tvoji kolegovia i šéf sa na tebe v každej situácií vždy vedia spoľahnúť, nikdy ich nenecháš v štichu.
- Multitasking je pro tebe viac než iba obľúbené cudzie slovo. Dokážeš riešiť niekoľko úloh naraz.
Mzdové podmienky (brutto)
900€/Brutto
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 3738499
Dátum zverejnenia: 13.8.2019
2019-08-13
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900€/Brutto