Kariéra  /  Odborný referent správy poistenia

Odborný referent správy poistenia

Miesto práce

Bratislava

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

950 Euro/mesiac* + mesačné odmeny

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • telefonická a písomná komunikácia s klientmi, sprostredkovateľmi, lekármi a rôznymi inštitúciami v závislosti od prípadu
  • spravuje, vybavovuje a prerozdeľuje dotazy z mailovej schránky [email protected]
  • poskytuje odborné poradenstvo a rieši aktuálne problémy 
  • spracovanie požiadaviek klientov a maklérov, poskytovanie všeobecných informácií a informácií k stavu riešených prípadov a poistných udalostí
  • kontrola platnosti poistných zmlúv, hlásenie prípadov vykazujúcich znaky nekalej činnosti
  • administratívna práca súvisiaca s chodom oddelenia

Zamestnanecké výhody, benefity

• práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
• možnosť vzdelávať sa a odborne rásť - odborné a soft skills školenia
• Generali Akadémia
• rizikové životné poistenie pre zamestnancov - zadarmo
• flexibilný pracovný čas 
• dni pracovného voľna naviac
• rehabilitačné a regeneračné služby
• zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
• zvýhodnené produkty Generali poisťovne a VÚB banky
• firemné akcie pre zamestnancov
• Multisport karta
• možnosť home office

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - pokročilý
Microsoft Excel - základy
Microsoft Outlook - základy

Požadovaná prax

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • predošlé pracovné skúsenosti na administratívnej pozícii minimálne 1 rok
  • ochota vzdelávať sa
  • zodpovedný a aktívny prístup k práci
  • orientácia na detail, veľmi dobré analytické a logické myslenie
  • vysoká miera flexibility
  • komunikatívnosť, schopnosť odolávať stresovým situáciám, asertivita

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme do prvej trojky najsilnejších poisťovní na slovenskom trhu. Našim zmyslom je ochrana a zvyšovanie kvality života našich klientov, ich rodín a komunít, kde pôsobíme.
O našich klientov a zamestnancov sa na Slovensku staráme už 22 rokov. Snažíme sa nájsť pre nich najoptimálnejšie riešenie v oblasti životného aj neživotného poistenia. Máme schopnosť nachádzať jednoduchšie, inteligentnejšie spôsoby, ako riešiť pracovné výzvy a reagovať na potreby klientov. Do všetkého, čo robíme, dávame energiu a nadšenie. Sme silne motivovaní dosahovať ciele. Ciele sú pre nás výzvou, pred ktorou sa nezastavujeme.
Vytvárame inšpiratívne prostredie, ktoré je otvorené novým a odvážnym nápadom. Snažíme sa byť prví, ktorí prichádzajú s novinkami v oblasti poisťovníctva a zároveň staviame na profesionalite a odbornosti našich zamestnancov.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Informácie o výberovom konaní

Výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania a bude sa odvíjať od skúseností vybraného kandidáta. 

Zmluva je počas zastupovania materskej a rodičovskej dovolenky.

Adresa spoločnosti

Generali Poisťovňa, a. s.
Lamačská cesta 3/A
841 04 Bratislava
http://www.generali.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Silvia Ondrejovičová
E-mail: poslať životopis
ID: 3641324   Dátum zverejnenia: 10.4.2019  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   950 Euro/mesiac* + mesačné odmeny