Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operátor kontaktného centra z pohodlia domova
Miesto práce
Termín nástupu
Druh pracovného pomeru
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pridaj sa k nášmu tímu a svoju kariéru môžeš začať na kontaktnom centre v Generali!
Buď prvý, kto poskytuje pomoc našim klientom presné a správne informácie týkajúce sa produktov a služieb, ktoré ponúkame. V rámci adaptačného obdobia Ťa naučíme všetko o našich produktoch.
Tvojou každodennou úlohou budú nasledovné aktivity:
- prijímať prichádzajúce hovory od našich klientov,
- poskytovať profesionálny servis a odborné poradenstvo po telefóne,
- navrhovať optimálne riešenia k spokojnosti klientov a ponúkať im produkt šitý na mieru,
- spracovávať bežnú administratívu.
Nezabúdaj, že telefónom cesta iba začína, pokračovanie kariéry záleží na tvojej šikovnosti.
Informácie o výberovom konaní
- podmienka na prácu z domu,
- pevný internet, minimálne 10 Mbit/s,
- ochota prísť na pohovor do Bratislavy.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- predošlá prax a skúsenosť s poisťovníctvom je výhodou,
- ochota komunikovať,
- empatia, proklientský prístup,
- ochota pracovať na zmeny (len pracovné dni v čase od 8:00 do 18:00, pracovný čas 8¼ hod.).
Mzdové podmienky (brutto)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.