Kariéra  /  Asistent/ka pre členku boardu

Asistent/ka pre členku boardu

Miesto práce

Lamačská cesta, Bratislava

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

Výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania a bude sa odvíjať od skúseností vybraného kandidáta, min. 1000 EUR brutto.

Termín nástupu

Dohodou

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Staň sa pravou rukou členky násho boardu a ďalších manažérov. Tvojimi úlohami bude napr.:

  • aktívne manažovanie kalendára členky boardu, vrátane organizácií služobných ciest a prípravy podkladov,
  • organizačná podpora projektov, koordinovanie termínov, zabezpečovanie podkladov,..
  • administratívna podpora celého rezortu (pošta, objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia, mesačné vyúčtovania,..), vybavovanie telefonickej a e-mailovej komunikácie,
  • vypracovanie podkladov vo forme prezentácií (MS PowerPoint), 
  • príprava štatistík (MS Excel - tabuľky + grafy, ovládanie funkcií), 
  • preklady textov, emailov (z anglického jazyka a naopak),
  • príprava zápisov z porád,
  • riešenie neočakávaných situácií.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
  • možnosť vzdelávať sa a odborne rásť - odborné a soft skills školenia
  • Generali Akadémia
  • rizikové životné poistenie pre zamestnancov - zadarmo
  • flexibilný pracovný čas 
  • dni pracovného voľna naviac
  • rehabilitačné a regeneračné služby
  • zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
  • zvýhodnené produkty Generali poisťovne a VÚB banky
  • firemné akcie pre zamestnancov
  • Multisport karta
  • možnosť home office

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - pokročilý

Požadovaná prax

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Inovatívny prístup
  • Ochota prebrať zodpovednosť 
  • Chuť učiť sa nové veci a zapájať sa do projektov (aj medzinárodných)
  • Asertívne vystupovanie
  • Schopnosť pracovať v tíme aj samostatne
  • Anglický jazyk - pokročilý (schopnosť komunikovať písomne aj priamo)
  • Analytické zručnosti
  • Skúsenosti na podobnej pozícii - výhoda

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme do prvej trojky najsilnejších poisťovní na slovenskom trhu. Našim zmyslom je ochrana a zvyšovanie kvality života našich klientov, ich rodín a komunít, kde pôsobíme.
O našich klientov a zamestnancov sa na Slovensku staráme už 22 rokov. Snažíme sa nájsť pre nich najoptimálnejšie riešenie v oblasti životného aj neživotného poistenia. Máme schopnosť nachádzať jednoduchšie, inteligentnejšie spôsoby, ako riešiť pracovné výzvy a reagovať na potreby klientov. Do všetkého, čo robíme, dávame energiu a nadšenie. Sme silne motivovaní dosahovať ciele. Ciele sú pre nás výzvou, pred ktorou sa nezastavujeme.
Vytvárame inšpiratívne prostredie, ktoré je otvorené novým a odvážnym nápadom. Snažíme sa byť prví, ktorí prichádzajú s novinkami v oblasti poisťovníctva a zároveň staviame na profesionalite a odbornosti našich zamestnancov.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Informácie o výberovom konaní

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.1.2019 (ostáva ešte 50 dní)

Adresa spoločnosti

Generali Poisťovňa, a. s.
Lamačská cesta 3/A
841 04 Bratislava
http://www.generali.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Erika Gočalová
E-mail: poslať životopis
ID: 3554086   Dátum zverejnenia: 5.12.2018  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   Výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania a bude sa odvíjať od skúseností vybraného kandidáta, min. 1000 EUR brutto.