Kariéra  /  Junior Asistentka pre CEO

Junior Asistentka pre CEO

Miesto práce

Bratislava IV

Termín nástupu

ASAP

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Dokážeš zorganizovať seba aj ľudí okolo?

Máš profesionálne vystupovanie a zvládaš efektívnu komunikáciu?

Pridaj sa k nám!

 

Tvojou náplňou práce bude:

  • aktívne manažovanie kalendára CEO, vrátane kompletnej organizácie služobných ciest a roadshows,
  • profesionálna podpora pri úlohách a projektoch - získavanie informácií, príprava prezentácií, čiastkové analýzy, štatistiky
  • „point of contact“ pre manažérov a zamestnancov –spravovanie požiadaviek a prioritizácia úloh,
  • organizačné zabezpečenie stretnutí (občerstvenie, rezervácia ubytovania a parkovania, organizácia transferov, organizácia programu a príprava podkladov pre CEO), príprava zápisov
  • pravá ruka Senior asistentky
  • starostlivosť o kanceláriu GR (občerstvenie, čistota kancelárie)
  • objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia, vyúčtovanie pokladne a platobnej karty, pošta, objednávanie kuriéra, rezervácia parkovania, tlač a zväzovanie dokumentov, atď.
  • zadávanie objednávok a faktúr do systému (sledovanie termínov – splatnosť faktúr)
  • administratívne činnosti súvisiace s chodom rezortu 
  • iné ďalšie požiadavky podľa inštrukcií CEO

 

 Administratívne činnosti:

  • riešenie prichádzajúcich e-mailov, telefonická a e-mailová komunikácia, delegovanie úloh
  • komunikácia s manažérmi, externými partnermi a príležitostne aj s klientmi; komunikácia s asistentkami v rámci skupiny Generali

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
  • možnosť vzdelávať sa a odborne rásť - odborné a soft skills školenia
  • Generali Akadémia
  • rizikové životné poistenie pre zamestnancov - zadarmo
  • flexibilný pracovný čas 
  • dni pracovného voľna naviac
  • rehabilitačné a regeneračné služby
  • zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
  • zvýhodnené produkty Generali poisťovňe VÚB banky
  • firemné akcie pre zamestnancov
  • Multisport karty pre zamestnancov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

​Pozícia je obsadzovaná ako zástup počas materskej a rodičovskej dovolenky.

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Profesionálna komunikácia a reprezentatívne vystupovanie
  • Zodpovednosť, proaktivita a logické myslenie
  • Skúsenosti na podobnej pozícii – min. 1 rok
  • Pozitívny prístup k práci
  • Efektívny time-management
  • Vysoká diskrétnosť
  • Angličtina slovom a písmom

Mzdové podmienky (brutto)

od 1200 EUR brutto. * Výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania a bude sa odvíjať od skúseností vybraného kandidáta.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Nagyová
E-mail: poslať životopis
ID: 3484479  Dátum zverejnenia: 4.9.2018  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1200 EUR brutto. * Výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania a bude sa odvíjať od skúseností vybraného kandidáta.