Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior Asistentka pre CEO
Miesto práce
Bratislava IV
Termín nástupu
ASAP
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Dokážeš zorganizovať seba aj ľudí okolo?
Máš profesionálne vystupovanie a zvládaš efektívnu komunikáciu?
Pridaj sa k nám!
Tvojou náplňou práce bude:
- aktívne manažovanie kalendára CEO, vrátane kompletnej organizácie služobných ciest a roadshows,
- profesionálna podpora pri úlohách a projektoch - získavanie informácií, príprava prezentácií, čiastkové analýzy, štatistiky
- „point of contact“ pre manažérov a zamestnancov –spravovanie požiadaviek a prioritizácia úloh,
- organizačné zabezpečenie stretnutí (občerstvenie, rezervácia ubytovania a parkovania, organizácia transferov, organizácia programu a príprava podkladov pre CEO), príprava zápisov
- pravá ruka Senior asistentky
- starostlivosť o kanceláriu GR (občerstvenie, čistota kancelárie)
- objednávanie kancelárskych potrieb a občerstvenia, vyúčtovanie pokladne a platobnej karty, pošta, objednávanie kuriéra, rezervácia parkovania, tlač a zväzovanie dokumentov, atď.
- zadávanie objednávok a faktúr do systému (sledovanie termínov – splatnosť faktúr)
- administratívne činnosti súvisiace s chodom rezortu
- iné ďalšie požiadavky podľa inštrukcií CEO
Administratívne činnosti:
- riešenie prichádzajúcich e-mailov, telefonická a e-mailová komunikácia, delegovanie úloh
- komunikácia s manažérmi, externými partnermi a príležitostne aj s klientmi; komunikácia s asistentkami v rámci skupiny Generali
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej finančnej inštitúcii s pozíciou v prvej trojke na slovenskom trhu
- možnosť vzdelávať sa a odborne rásť - odborné a soft skills školenia
- Generali Akadémia
- rizikové životné poistenie pre zamestnancov - zadarmo
- flexibilný pracovný čas
- dni pracovného voľna naviac
- rehabilitačné a regeneračné služby
- zvýhodnené služby a produkty vybraných spoločností
- zvýhodnené produkty Generali poisťovňe VÚB banky
- firemné akcie pre zamestnancov
- Multisport karty pre zamestnancov
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Pozícia je obsadzovaná ako zástup počas materskej a rodičovskej dovolenky.
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Profesionálna komunikácia a reprezentatívne vystupovanie
- Zodpovednosť, proaktivita a logické myslenie
- Skúsenosti na podobnej pozícii – min. 1 rok
- Pozitívny prístup k práci
- Efektívny time-management
- Vysoká diskrétnosť
- Angličtina slovom a písmom
Mzdové podmienky (brutto)
od 1200 EUR brutto. * Výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania a bude sa odvíjať od skúseností vybraného kandidáta.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
My v Generali pomáhame ľuďom tvoriť bezpečnejšiu budúcnosť starostlivosťou o ich životy a sny. A to tak našim klientom, ako aj našim zamestnancom. Sme tretia najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu a máme ambíciu byť niečím viac - celoživotným partnerom našich klientov. Aby sa nám to podarilo, potrebujeme skvelých ľudí, ktorí sú pre nás kľúčoví.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Sme zodpovední – konáme proaktívne, so zanietením dosahovať skvelé výsledky, robíme veci jednoducho a rozumne sa rozhodujeme. Sme empatickí a využívame inovácie, aby sme sa odlíšili.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 3484479
Dátum zverejnenia: 4.9.2018
2018-09-04
lokalita: Bratislava IV Pozícia: Asistent, Office manager, Sekretárka, Steward/letuška Spoločnosť: Generali Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1200 EUR brutto. * Výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania a bude sa odvíjať od skúseností vybraného kandidáta.