Kariéra  /  Asistentka riaditeľa externého predaja

Asistentka riaditeľa externého predaja

Miesto práce

Bratislava IV

Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny

1 000 Euro / mesiac*

Termín nástupu

ASAP

Druh pracovného pomeru

plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre jedného z našich Top riaditeľov hľadáme asistentku (asistenta), ktorá(ý) doslova bude jeho „pravou rukou“, dokonalým/ou organizátorom/kou a pozitívnym členom v obchodnom tíme.


Náplň práce je rôznorodá, podľa potrieb a priorít riaditeľa

- Organizácia kalendára, stretnutí  - budete osoba, ktorá bude vedieť najlepšie, kde a kedy má Váš riaditeľ byť a budete mať prehľad o tom, čo bude na danom stretnutí riešiť

- Budete mu pripravovať podklady, prehľady, štatistiky, grafy...

- Budete dôležitým komunikačným prepojením medzi šéfom, kolegami či obchodnými partnermi – telefonická i e-mailová komunikácia

- Budete organizovať porady – od plánovania cez prípravu prezentácií až po vyhodnotenie zápisov z porád

- Budete evidovať dôležité dokumenty a zaisťovať podpisy

-  Budete udržiavať poriadok vo všetkých účtenkách, cestovných príkazoch a ostatných dokumentoch

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Požadovaná prax

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Skúsenosť na podobnej pozícií - min. 1 rok

- Samostatnosť, precíznosť, zodpovednosť, spoľahlivosť, výborné komunikačné a organizačné zručnosti

- Silný zmysel pre detail, systematickosť a logickosť postupov

- Ochota učiť sa nové veci, iniciatíva, flexibilita a asertívne vystupovanie

- Znalosť práce s PC na pokročilej užívateľskej úrovni

- Anglický jazyk minimálne na úrovni stredne-pokročilý (výhodou)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme do prvej trojky najsilnejších poisťovní na slovenskom trhu. Sme súčasťou jednej z najväčších poisťovacích skupín – Generali CEE Holding, ktorá riadi obchodnú činnosť v desiatich krajinách strednej a východnej Európy. Klienti poisťovne tak môžu využívať výhody vyplývajúce zo silného medzinárodného zázemia, ako aj tradície poisťovne v oblasti životného aj neživotného poistenia.

V poisťovni Generali sú prvoradé služby pre klienta. Neustále zavádzame najmodernejšie systémy a staviame na profesionalite a odbornosti zamestnancov, aby sme našim klientom mohli poskytnúť maximálny komfort a prvotriedny servis – od kvalitného poistného poradenstva, cez manažment poistky, až po rýchlu likvidáciu poistných udalostí. Prostredníctvom nášho Kontaktného centra sme našim klientom k dispozícii kedykoľvek nás potrebujú. Poradíme, ako postupovať, ak nastane poistná udalosť, prípadne zorganizujeme pomoc a pomôžeme napraviť škody.

Cieľom poisťovne je neustále monitorovať požiadavky trhu a prinášať klientom kvalitné a inovatívne produkty, ktoré sa už pravidelne umiestňujú na popredných miestach v prestížnych súťažiach poisťovní a finančných inštitúcií. Klienti si u nás môžu vybrať zo širokej ponuky kvalitných produktov poistenia vozidiel, majetku, cestovného, životného a úrazového poistenia, ako aj individuálnych poistných riešení pre podnikateľov.

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Poisťovníctvo

Informácie o výberovom konaní

*Výška nástupnej mzdy bude upresnená v rámci výberového konania a bude sa odvíjať od skúseností vybraného kandidáta.

Adresa spoločnosti

Generali Poisťovňa, a. s.
Lamačská cesta 3/A
841 04 Bratislava
http://www.generali.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Andrea Oravcová
Tel.: +421258572277
E-mail: poslať životopis
ID: 3414007   Dátum zverejnenia: 7.6.2018  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   1 000 Euro / mesiac*